A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1,9 TDI Classic Combi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vegyen SKODÁT !

Szöveges ítélet

Az először eszembe jutó pozitív gondolat erről az autóról, hogy be kell látni: csak Skodát szabad venni!
3 évig nyüstöltem, s igaz vigyáztam rá hiszen mozgó irodám volt és szinte "lakásom" is egyben. A megjelenése rendkívül elegáns, konzervatív. A Classic felszereltséghez társuló műszerfal és belső kárpit kicsit ódivatú és rendkívül puritán. Mondhatni: nem túl szép. A kapcsolók nem nagyon állnak kézre és ha kormányt kicsit magasabbra állítottam, nem láttam tőle a műszerfalon a kilóméteróra egyharmadát! Sok a kemény műanyag az ajtókon és a műszerfalon, de ennek ellenére sohasem hallottam nyöszörgést, nyikorgást. Az ülések ergonómiája jó, csak a kárpit anyaga izzasztotta télen-nyáron a hátamat. Az utastér minden ülésen kényelmes, azonban magam mögött a hátsó ülésen nem fértem volna el, a hátsó lábtér csak gyerekeknek elegendő.
Az alap 90 lovas TDI motor rendkívül megbízható. Ideális országjáró autó, tökéletesen elegendő nyomatékkal a lehiggadt autósoknak. Olajfogyasztás nulla. A kocsihoz kapott tartalék olaj felbontatlan maradt 3 év alatt! A fékeket kicsit gyengének éreztem (hátul dobfék). A levegőbeömlő rostélyok állíthatósága, illetve elhelyezése rossz! Egyszerűen nem tudtam nyáron úgy beállítani őket, hogy a fejem meg ne fájduljon a légkonditól.
Szerettem tökéletes megbízhatósága, tágas (kombi) csomagtere és elegáns megjelenése miatt, de a Classic felszereltség kicsit kevés, több lett volna elvárható egy majd 5 millió Ft-os autótól!

Hibalista

- 130 ezer km-nél bal oldali első kerékcsapágy csere,
- Fényszórómagasság állító motor

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda - szerintem rablók: 90 ezernél vezérműszíj csere + olajcsere szervíz + valami fékbetét csere 200.000,- Ft!

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 260000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra G Caravan 2.0 DTL Következő autója? Skoda Octavia Combi II
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)