Valódi teljesítmény aprópénzért
Szöveges ítélet
Vásárlás előtt alaposan körbenéztem a piacon, kritérium volt: benzin, megfelelő teljesítmény, ne legyen túl drága. Végül erre esett a választásom, 1,3 millióért nem igazán találtam ehhez foghatót, megkímélt, szép állapotban vettem át. Első tüzetesebb átvizsgálás után látszott, hogy szakszerűen és sűrűn volt szervízelve amely hagyományt én is őrzök.
A fogyasztás miatt féltem egy kicsit de örömmel vettem tudomásul, hogy 7,5 l körül marad, a gyári adat eléréséhez már erős tempót kellett mennem.
A turbó a legjobb amit autóba tehetnek, szédületes nyomatékot és teljesítményt produkál, 1700-as fordulaton vígan el lehet autózni, előzésnél meg nyugodtan el lehet felejteni a visszaváltást mert nincs rá szükség. 150 Le az 1280 kg-ra bőven megfelel, lehet meglepetést okozni a piros lámpánál, főleg, hogy a típusjelzés hiányzik az autóról.
Szervíznél mindig a minőségi anyagokat használom, amit meg is hálált eddig az autó, semmiféle motorikus probléma nem volt vele.
Szép, kényelmes belsőtér, talán a hátul utazók helye szenvedte meg egy kicsit a hatalmas 500 literes csomagteret.
A gyári gumik valamivel lehettek volna szélesebbek, a 195-ös szélesség néhány gyorsabb kanyarban elbizonytalanodik.
Összességében hihetetlenül jó, megbízható autót ismertem meg, ha véletlenül lecserélem akkor is Octáviánál maradok
Hibalista
- Hátsó fékbetét- gyári csere 9500 Ft - Toronycsapágy- utángyártott 7500 Ft
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 156000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | BT-50 | Következő autója? | Octavia RS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
