Takarékos ingázó teknős
Szöveges ítélet
A benzines Vectra hamar ráébresztett, hogy a 100 km-es napi ingázáshoz nem ez az optimum, így folyamatosan nézelődtem a piacon, mígnem egy szép nyárvégi napon bele nem botlottam ebbe gyönyörűségbe (metálzöld - hajrá Fradi!).
Az első I-es Octaviám (Tradition - a ronda műszerfallal, bizonyos nem rendelhető extrákkal...) is zöld volt, ez meg Elegance, ülésfűtés, tempomat, esőérzékelő, tolatóradar, könyöktámasz, 110 LE dízel, 3,9 L-es fogyasztás, maga az álom, 142000 km, száraz motor, már mentem is megvenni. Sokat barkácsoltam rajta (LED-es izzók, ahová csak lehetett és a műszaki állomás engedte...), ha lett volna árkos garázsom, az olajcserét is magam csináltam volna... szerencsére a végén 50000 km után szinte nullszaldón (! - a kopó-fogyókat nem számítva) szálltam ki belőle, ha még egyszer ilyen igénybevételre kell kocsi, nem tudom, találok-e majd még egy ilyet, vagy hasonlót...? Pont az a méret volt, ami még befért a garázsba, a tolatóradar a magas feneke miatt nagyon sokat segített, a többi kényelmi extra meg egyszerűen tökéletessé tette számomra (a viszonyokhoz mérten).
Hibalista
- Tulképp semmi, csak a kopó-fogyó, cserélendő cuccok cserélődtek benne
Ide hordtam szervizbe
First Stop Brakel
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 142000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Vectra 1.8 16V | Következő autója? | A4 Avant quattro |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
