Szerpentinek királya
Szöveges ítélet
Már jó néhány véleményt olvastam róla, és többnyire csatlakozni tudok az eddigiekhez. Szerintem ideális választás családi autónak, ezt is apám vette családi használatra, de én használom ha otthon vagyok. A motor sajnos nem egy rakéta, és továbbra sem értem miért csinálja ezt a Volkswagen konszern, hogy egy 1,4-es 16 szelepes mocit lefolyt 75 pacira????? Ennek ellenére okozott már kellemes meglepetést csak ismerni kell a motor karakterisztikáját. SZóval most nyáron 3 autóval mentünk konvojban a horvát szerpentineken, én mentem elöl. A hátsó kilátás a csomagok miatt 0 volt, 3 megtermett személlyel mentem és nem tudtak követni felfelé a szerpentinen, pedig mögöttem egy 2000 cm3-i 206-os Peugeot jött. Szóval van benne er? csak meg kell atlálni a jó fordulatot.
A helykínálat egyébként elöl kifejezetten jó, még hátul is el lehet férni hosszabb utak alakalmával is, a csomagtér pedig egyszer?en hihetetlen, f?leg kivett kalaptartóval.
Ami igazi hátrány aza hátsó kilátás, na az tényleg kihívás,mivel gyakorlatilag nincs.
Szerintem ár/érték arányban a kategória legjobbja, még akkor is ha az els? 2-3 ezer kilométer alatt kínlódtunk az egyes sebességi fokjozattal, azóta viszont flottul megy minden. Remélem továbbra is ilyen megbízható és a képességeihez mérten dinamikus haladást biztosít számunkra, mi család szinten nagyon szeretjük. Összességéban csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Igazi szervíztapasztalatunk még nincs vele, mivel még nem kellet vinni szervízbe, de vásárláskor vonóhorgot rakattunk rá és korrekt áron csinálták (40e, levehet? vonóhorog) meg az el?re beígért id?re.
Ide hordtam szervizbe
Kaposvár
KARG Auto
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault 19 | Következő autója? | Talán Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
