A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1.6 GL 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Szép, hűtlen, drága, cseh "élettárs"!

Szöveges ítélet

Először szerettük. Szép. Elegáns. Kényelmes. Belül "nagyautós". BMW-s-repülős, mélynarancs színű belső fények. Jó műanyagok. Hatalmas csomagtér. A Volkswagen motor nem erőlködik, hangoskodik és zabál annyit benne, mint egy Volkswagenben - hiába: mínusz több száz kilogramm! Aztán kezdődtek a lehangoló jelenségek: városban éhes (akár 11 liter, nem "nagy lábbal"), a hatalmas, egybefüggő-felületű, műanyag lökhárítója olyan törékeny, mint a meisseni porcelán, Audi A 4-es - és nem olcsóbb Volkswagen - fékek vannak benne (kettőször annyiba kerül)...és...MEGBÍZHATATLAN AZ ÓTVAR, FRANCIA ELEKTRONIKÁJA!!! (Miért kell egy német-cseh autóba megbízhatatlan, csigaevők által "gyártott" alkatrész?!) Egyszer csak eltűnt az alapjárat, mint az aranyóra. Annyira, hogy akár egy lassabb váltás üresjáratában leállt a motor 60, vagy akárhány km/h-nál! Ez egy háromutas katalizátoros autótól elég veszélyes mutatvány (leállt motorral gurul: katalizátornak reszeltek: legalább 200.000.-Ft), a hirtelen levegő nélkül fuldokló kormány- és fékszervóról ne is beszéljek...A piros jelzésnél folyamatos motorbőgetés, mint egy városban versenyző idióta! A robotok által, 20 centes befektetéssel készített, préselt műanyagházas, csinos, kis elektronikus alkatrész, a pillangószelep-érzékelő ára 80.000.-Ft és még be is kell szerelnie valakinek. Javítani nem lehet, mint írtam préselt-házas tömegtermék. Mint kiderült: a Skodánál fogyóeszköz. Hát annak kissé drága! Eredmény: a bíztató kezdetek után bizalmatlanságba átcsapódott csalódottság. A hatalmas műanyag lökhárítók csak arra nem jók, amire elvileg valóak lennének: lököt hárítani! Könnyedén szilánkosra-, diribdarabra-, rommá-, atomjaira törik; azonban, legalább sokba kerül ez is. Gyalogosként, kisebb sebességű balesetnél, körülbelül olyan érzés lehet hozzávágódni, mintha az ólomkristálybolt kirakatába ugranánk fejest - valószínűleg ugyanolyan eredménnyel is járna. Ha lenne pénzem sem biztos, hogy mernék Skoda-t venni, mert már nem bízom benne. Pedig szép.

Hibalista

- A legrosszabb a pillangószelep-érzékelő halála volt: 80.000.-Ft+szerelési költség! A fülembe súgva: ÁFA nélkül: 40.000.-Ft+szerelési költség! (FAIR PLAY!!!)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? BMW 520 i Következő autója? Suzuki Swift 1.0 GL (1994)
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)