Szegény ember megbízható szekere
Szöveges ítélet
Előző autóink aránylag sokat vittek el a családi költségvetésből, így egyetlen feltétel az volt hogy legyen olcsón fenntartható....a vásárlás után a felsorolt pár dolog cserés volt...na mondom ezzel is mellé fogtunk...de nem, ez után egy árva szó nélkül megy és megy. Mikor ismerős felhívott hogy eladja, félve ültem bele, 1,4-75 ló ez kizárt hogy meg tudjon mozdulni....de ahhoz képest nem rossz... Fogyasztása meg pláne, nyáron országúton normális 100 körüli tempóban simán 5,5-re le lehet nyomni, persze pályán 130-140 az már 7-7,5 közt van, de ahogy a pályát elhagyjuk azonnal zuhan az átlag fogyasztás:)
Csomagtartó tényleg nagy, hátsó lábtér kicsi, de magam mögött (185 cm) még épp elférek, úgyhogy nem rossz az.
Az első ülés viszont nagyon gáz, aki ezt tervezte üljön benne napi 6-8 órát büntetésből. Eskü hátul ülni sokkal jobb benne:)
Szerelőm szerint ennél csak drágább fenntartású autóm lesz, kezdem elhinni. Ha az első ülés kényelmes lenne, és némiképp jobb lenne a zajszigetelés akkor tényleg nagyon nyerő lenne, így viszont csak egy megbízható igavonó, de annak tökéletes. Soha rosszabbat.
Hibalista
- Vásárlást követően kormány összekötő, üzemanyag tank szellőztető, 5.ajtó teleszkóp, akkumulátor.
Ide hordtam szervizbe
Kalász Tibor Autószerelő mester Makó, Cserje utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 122000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Lacetti | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
