RIDER
Szöveges ítélet
Nyomatékos, kedvez? fogyasztású motor (90LE), fogyasztás pályán 6,3-6,5 150-160 tempónál (országút 5, város 6,5-7), max sebesség: 190+ óra szerint. A hangja nem a legszebb, f?leg hidegen er?sen kerepel, s a sincs annyira kirekesztve az utastérb?l, mint a német konszern-társaknál.
Felszereltség: digit-klima, tempomat, es?szenzor, kerekek: 205/55 x16 könny?fém, computer, gyári CD-s rádió, b?rborítású kormány+kézifék+váltó, ülésf?tés stb, egyszóval itt minden OK, bár igazán belerakhattak volna még 2 oldallégzsákot. Design, ergonómia jó, beltér inkább közelít a Passathoz, mint a kategóriatárs Golfhoz (sok azonos alkatrész). Ami idegesít?: néhány elem néha "megszólal" (nem hangosan de néha hosszan zizeg valami a m?szerfalon belül).
Sima úton jó útfekvés és egyenesfutás, de rázós úton kanyarban hajlamos a háta elpattogni nagyobb sebességnél.
A változó (hosszított, max 50ekm) szervízintervallum inkább hátrány mint el?ny: eddig 30e/15e/15e után jelzett, de sosem tudni pontosan mikor lesz aktuális (szervíz adataira sem lehet hagyatkozni), így nehéz hosszú utat tervezni ebben a periódusban. Szóval inkább marketing fogás mint tényleges haszon.
Összességében jó, megbízható autó (de sajna nem azonos kateg?ia a csillagos C-vel), de a zörejek és a hangos motor ront az összképen. Ennek ellenére az Oct 2 azért szóba jöhet mint utód.
Hibalista
- Tet?kárpit alatt egy szigetel? réteg hiányzott: eredmény rázós úton nyöszörgés a kárpit alól. Garanciában javítva, azóta OK.
- 56e Km után stabilizátor szilent csere: garanciális javítás.
Ide hordtam szervizbe
Palota Auto, Budapest
Korrekt kiszolgálás.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | C 220 CDI | Következő autója? | Passat/Mondeo/Superb |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
