Nem vagyok "skodabuzi", de nagyon bejött!
Szöveges ítélet
Kemény a futóműve, ha rosszminőségű utakon kellett vele közlekedni, mondjuk Erdélyben. A koporsó méretű tetőboksszal is dinamikusan haladt, 5-6 literes fogyesztás mellett. A motorházban csak az ablakmosó tartályát ismertem meg a fényszórómosó nagy fogyasztása miatt.6,7 volt a fogyasztása német autópályán tempomattal, megállás nélkül 560 km-t tettünk meg és közben folyamatosan ment a kemping hűtőláda is (12A áramfelvétellel). A gyári rádiónál nem találtunk jobbat ami vételi minőséget illeti.Dinamikusan és gazdaságosan autózható, hosszú úton és távon is. Szerettem!
Hibalista
- 18.000 km után nyikorgott a stabilizátor szilentblokkja.Csere után semmi hiba. Már a második Skodával mentem két év alatt 80 ezret hiba vagy túlfogyasztás nélkül.
Ide hordtam szervizbe
IKESZ Autó, Szeged, Dorozsmai út.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 81000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Octavia 1,9 SDI classic Plus II. | Következő autója? | Skoda Octavia kombi 1,9 PD TDI Ambiente |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
