Nem nagy szám (sajnos)
Szöveges ítélet
Munkaautóként használva! A kocsi egészen jól üzemelt széls?séges körülmények között. Egészen 18-20,000 Km-ig. Ritkábban padlógáz és gyilkolás, ami a csövön kifér, de általában normális, csak városi üzem. Az izzók gyakran kiégnek. Az utastér el?l igen kényelmes, hátul azonban sz?kös. A csomagtér igen nagy. A motor 20,000 Km után rendszeresen alapjárati gondokkal küzd. Nem indul, vagy leáll. Utána 2 perccel már 2500-as alapjáraton van. Több esetben is volt javításon, a problémát csak néhány ezer km-re tudták orvosolni. A váltó 40,000 Km-nél kezdett el rakoncátlankodni. Kidobja az 1. fokozatot, nem megy be a hátramenet, menet közben kapcsolási gondok. Elég bosszantó, f?leg, ha sietni kell. A futóm? jó közepes, a fékek jónak modhatók. Egy esetben, mikor sietni kellett, balesetet szenvedtünk. A mellettem ül? nem volt bekötve, így lefejelte a bels? tükröt, majd visszaült a helyére. Épp ki akartunk szállni, mikor kinyíltak a légzsákok. Éljen a reflex. Biztos életet mentett volna.
A motor teljesítménye nem igazán meggy?z?. Az új Suzuki Swiftek, Ignisek, Renault Clio, Renault Thalia simán lealáz, szinte utolérhetetlenek.
Ja! A gépkocsi rend?ségi üzemben megy. A fent felsorolt autómárkák közül 5-b?l 4 esetben meglépnek. A legutolsó hidegzuhany egy diesel Hunday Get volt.
Hibalista
- Váltó, világítás, motor légtömegmér?, vagy mi az isten
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
