Mindenre használható igazi csataló
Szöveges ítélet
A váltótörés gyári hiba, de csak kb. 100000 km körül jelentkezik ha jelentkezik, így a gyár nem is foglalkozik vele.
A probléma abból adódik hogy a differenciálmű nem csavarozva van hanem szegecselve.....
Sajnos ezen nem változtattak a mai napig...
Tudomásom szerint az Oktávia II már nem ezzel a megoldással készül.
Hibalista
- Igazi csataló, mindenre használható, ugyan ezt a típust vettem utána is... Pár szót azonban a hibákról...
- Hátsó ablakemelő eltörött műanyag alkatrésze miatt az egész emelőszerkezetet pótolni kellett.
- Ablaktörlő megszorul (kér kar tengelyei berohadnak) szervízben csere, de némi műszaki ismerettel házilag lehet pótolni a gyár zsírmentes szerelését, ha azonban berohadt, már nem biztos hogy szét lehet szedni!!!
- Kopogás (szerelő szerint minden autónál előjön kb. 40000 kilométerenként) kanyarstabilizátor rúdon 2 gumiágy csere.
- Műszerek lehaltak, azaz nem mutattak semmit, óracsere helyett találtam egy szerelőt (Bp. XIII. Ker. Angyalföldi u. Haudek) 22000 Ft. és többet nem romlott el...
- 97000 Kilométernél váltótörés !!!!
- Állítólag minden 100 autóból 1-2 így jár!!!
- Nem volt olcsó a javítás... több százezer forint.
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Skoda Oktávia Tour 1,4 16V |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
