Legjobb, ami reális áron elérhető és fenntartható!
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem és nagyon megbántam az eladást! Úgy gondoltam hogy sokat kellene költeni a műszakiri hiszen 305000km volt a gépben az eladáskor!!! Soha nem hagyott ott sehol! Használtam sokat városban és sokat jártam vele külföldre is. Autópályán kényelmesen tudta az utazó 150-160-as tempót, de nem volt gond a 210-220 sem! Persze óra szerint! A fogyasztása is nagyon kellemes a méretéhez és a teljesítményhez képest!
Lecseréltem egy 0km-es C3 1,4 Hdi-re, de inkább akasztottam volna fel magam! :-) Most a Citroen eladásán fáradozom hogy tudjak venni egy octaviát ami legalább autónak nevezhető!
Hibalista
- Jobb első el.ablak. Kipufogó összekötőcső elrohadt. Gyertyakábelek
- áthúztak cserélni kellett.
Ide hordtam szervizbe
Mivel már nem volt garis egy ismerősöm szervizelte. Nagyon baráti áron szereztük az alkatrészeket! Gyujtó kábel szett 12e Ft,
bontott ablakemelő 7e Ft!
Kipufogó összekötőt egy kipu suervizben 1 óra alatt anyag és munkadijjal 14e Ft-ért javitották!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 127000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 178000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | E30 325 i | Következő autója? | Octavia 1.8 slx 20v/ 1,8 Turbo vagy 1,8 RS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
