A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1.4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes és elegáns

Szöveges ítélet

Az autó vezetési kényelme szerintem nagyon jó, méretéből adódóan biztonságérzetet ad! A sokak által kifogásolt hátsó lábtér valóban szűkös, a csomagtartó azonban olyan hatalmas, hogy felmerülhet a kérdés miért nem adtak belőle egy kicsit a hátsó utasoknak is!
Kényelmes a futóműve mégis kicsit sportos hiszen az autó alacsony, persze itt gondot okzhat a járdasziget, sőt földesút nem is nagyon jöhet szóba!
Puritán műszerfalán kívül a beltérrel semmi gond, az összeszerelés minősége pl.: Opelhez képest kimagasló! Az ajtók nagy tömege jól érezhető ez tovább javítja a robosztusság érzetét.
Az 1.4-es motor első hallásra kicsinek tűnik, tőlem már menet közben kérdezték: "ez 1.6-os?", vagyis ekkora kocsitestet viszonylag jól viszi.Természetesen vannak olyan forgalmi helyzetek amikor kevés ez a motor, hegyi utak.Az auto a bő 180-at elviszi tartósan pedig 150-160-al jól autózható!
Ha jól sikerül a váltási pontokat elkapni, akkor jól gyorsul.
Ami az ABS-t illeti néha olyan érzésem van , mintha túl hamar működésbe lépne. És jó lenne, ha a motort az elektronika engedné forgatni kb 6500-ig, mert szerintem túl hamar leszabályoz valamivel 6000 alatt!


Nekem nagyon bejött a kocsi műszakilag és külsőre is!
Szép nagy autó...

A váltó viszont szinte tökéletes most már kb 65 000 km van benne! Igaz van a családban egy 1,4-es Fábia is annak sokkal jobb a váltója és a fékje is!

Hibalista

- Gyakorlatilag semmi különös.
- Talán annyi, hogy a középkonzol megvilágítása másodszorra romlik el!
-
- Most van egy kicsit zavaró jelenség: Fékezéskor rázkódás érződik a kormányon és olyan érzést kelt, mintha hullámosan lassulna.... nem tudom mi ez!
- Hát most 55100 km-nél kiderült mi ez! A féktárcsa és fékbetét cseréje vált szükségessé,a féktárcsa egyenetlen kopása miatt.
- A költség 50 eFt!
-
- Jelenleg 65 000 km van benne igazából nem történt semmi különösebb dolog...valami azonban mégis most, hogy kezd ismét hidegebbre fordulni az idő, valami érthetetlen módon recseg a tetőkárpit iszonyatosan zavaró. Ha egy kicsit áll a napon és melegszik a kárpit, már nem is recseg tovább! Nem értem és a napokban már az alapjárat ingadozás is előjött, sőt már kétszer le is állt!!!!
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Felicia Következő autója? Octavia II
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)