Jóindulatú kedvenc
Szöveges ítélet
Szeretem, mert megbizható, nagy, végtelenül jóindulatú (tesztelve vezetéstechnikai tréningen), nagyon jól vezethető.......
Kombi ugyhogy bőven elférünk benne, picúrral, nagyszülőkkel és mindenféle picúr-kiegészitőkkel.
Én a 178 cm-el magam mögött kifogástalanul elférek és még kb: 5 cm van a lábam és az ülés közt!
Ez a classic/cool felszereltségű kocsi és minden alapvető extrát tartalmaz: dupla légzsák, ABS, manuális légkondicionáló, első elektromos ablakok, szervókormány, állitható magasságú vezetőülés, 4 irányban állitható kormány, fűthető elektromos tükrök, állitható magasságú első lámpák, ködlámpa, szinezett üvegek.
Az 1,4 75 lovas motorral versenyezni nem nagyon lehet, de nem is ez a cél és jóval kevesebbet fogyaszt mint az 1,6-os 75 lovas "testvére". Nem mellesleg fele annyi a kötelezője mint az 1.6-osnak. Azért lehet vele dinamikusan is autózni, autópályán 170-180-at is tud ha kell huzamosabb ideig is.
Az alkatrészek itthon sem túl drágák (pohu-t messze kerülni), de szlovákiában kifejezetten olcsók hozzá, ami szintén nem utolsó szempont.
Öszzefoglava nagyon szeretem, nagyon meg vagyok vele elégedve és terveim szerint még sokáig megtartom!
MINDEN 1.4 16V TULAJDONOS FIGYELMÉBE: LEHET TENNI UTÓLAG IS TEMPOMATOT A KOCSIBA, TÖKÉLETESEN MŰKÖDIK!!!! (És egyáltalán nem kerül sokba!)
Eltelt ismét bő 20000 km. Agr szelepet kellett tisztitanom ill. egy jeladót cserélnem (3500,. ft), kitisztitottam a piilangószelepet mielött túl kormos lenne. Bal oldali "kutyacsont " gumirésze kikopott. Igy a kutyacsontot is kicseréltem újra ami már fémböl van nem müanyagból. Más nem volt, csak a km szervizek. Az olajat egy kicsit csipegeti. (15000 km/ 1L)
A 16-os kerekeket eladtam, mert visszafogta a kocsit és rázott is a gyári mérethez képest. Igaz szép volt, és jó a kanyarokban, de a kénylem nekem többet ér.
Megvolt a teljes vezérlés cseréje is. Kapott egy acél kartervédő lemezt, mert nagyon könnyen leér az alja. Teleszkópos lett a motorháztető kitámasztása.
Hibalista
- Index relé (7500 huf), stabilizátor szilentek (cakk-pakk 9000 huf), Szilentek újra nyöszörögtek, de most teflonos spray-vel való kezelés megoldotta. AGR szelepet kellett megpucolnom (jó lett). Hütövizhömérséklet-jeladó gombát cseréltem. Kutyacsont csere. Stab. szilent csere megint. Féktárcsa csere, mert ütöttek, betéttel együtt. Hátsó kipufogódob elrohadt igy azt is cserélni kellett. (Párkányban 14e a gyári Tyll) Akku csere is volt. Váltótartóbak csere. Ac pumpa csere. Első lengéscsillapitók cseréje.
-
Ide hordtam szervizbe
Koncsik Béla, 1171 Budapest, Kaszinó köz 6-8. telefon: 257-5283, 30/934-2120 (A legjobb orrmotoros-skoda szerviz Bp-en!!!)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Botos szerviz
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 67500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ford Fiesta (a megbízható aranyos) | Következő autója? | Marad ez sokáig |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
