Hulladék!
Szöveges ítélet
Ez az autó 75 pacival..egyszerűen szarul megy!!
Nehéz vas egy gyenge motorhoz!
A beltérrel semmi gondom nem volt...hisz nem luxus autót vettem...ha csak az nem,hogy mögém már csak gyerek fért el!
..talán még néhány kárpit zörgése..amit szürke javító pasztával orvosoltam...10 évesen csak kinti zajok hallatszanak!
Kezdettől fogva ette az olajat..6 ezrenként 1 liter..de azt mondták,hogy benne van a gyári normában.250 ezernél már szinte itta! Generálkor derült ki,hogy iszonyatosan hulladék minőségü gyűrűkkel rakták össze! Hozzá teszem,hogy végig 5w50-es olajjal használtam!
Generál óta nem mérhető az olajfogyasztás. (többek között köszönhető a horror áron vett japán sportgyűrűknek.
A fogyasztása városban horror volt...generál óta visszaesett két litert!
178 magas vagyok..tehát nem óriás...mégis baromi kényelmetlennek találtam az ülést. (próbaúton csak pár percet ültem benne) Gyorsan módosítottam rajta..új formázás..deréknál kitömés..stb..Mostanra kielégítő! Ellenben bármit teszek..hosszú távon..pár óra után...mindennemü állítgatás ellenére iszonyatosan megfájdul a térdem. Ex-autómban ezt nem tapasztaltam...
A legnagyobb sokk akkor ért amikor a váltó magától széthullott..
azt mondták típus hiba..nyugodjak meg nem csak a skoda..hanem a seat és a vócvágen is ezeket kapja..de a
P hungária forgalmaz javító szettet,hogy többet ilyen ne történjen. Remek..és miért nem szólnak előre...mert akkor a 14 e ft-os szett ár helyett nem hagyok náluk majdnem 300 e ft-ot.Nem beszélve a vacak minősgü gyári alkatrészekről!!!
Igen!!! Jól látod..Vacak minőségü gyári alkatrész!
Féltengely szimmering 3-9 ezer km-et bírtak..az utángyártott már 100 ezernél tart....és az elpocsékolt gyári váltóolajról még nem is beszéltem...mert ugye az sem olcsó!
Váltóoldali főtengelyszimmeringel is hasonlóan jártam...az utángyártott sokkal korrektebb...kivitelezésben is..
Akik ismernek tudják,hogy autómániás vagyok..és nem gyilkolom a vasat de az octáviára 320 e km alatt háromszor annyit költöttem (kénytelen voltam)Mint a 86-os szivar audira fél millió km alatt!
A két járgány között 15 év a konstrukciós különbség...de a régebbi milliószor korrektebb kreálmány!
Jahh..ha tönkre megy az alapjárati motorod..ne vegyél kínait!! Én a sajátomat felújítottam..és többet kibírt mint a gyári!
Néhány ésszerü módosítás..ami nekem bevált!
Első lengéscsillapító..nem a gyári..hanem audi a3 sport..sokkal tartósabb.
első rugó a dízel skodáé..nem ül meg olyan hamar...
első stabi..a műanyag kutyanyelv helyett vadássz egy 3-as gti golf..fém cuccost..
a pogácsa szilentet cseréld az audi TT tömör verziójára.
Kicsit ugyan sprődebb lesz a kocsi...de stabilabb..és sokkal tartósabb ..tekintve a magyar útviszonyokat!
Ha szervízben orvosoltattam volna a hibákat..valszeg már egy banán merga árával lennék szegényebb!
Lehet,hogy csak én fogtam ki hulladékot...de soha többet!!
Azt hiszem ez tarós tesztnek tökéletesen megfelelt...és az alany megbukott!
Hibalista
- Váltó,
- Magától elrepedő kipufogó csonk,
- Motorgenerál
- ,alapjárati motor
- ,2 szett kipufogó,
- hűtőventillátor 2db
- ,gyújtó trafó 3db
- ,lengéscsillapító..hátul második..elöl harmadik szett.
- első rugók második szett
- első kerékagy csapágy második szett.
- alsó gömbfejek..negyedik szett.
- első pogácsa szilent harmadik szett
- kormányösszekötők második szett
- féltengely szimmering 3 szett
- főtengely szimmering 3 szett
- (a két utóbbiból a gári alkatrész hitvány minősége miatt kényszerültem többszöri cserére)
- ..és sok idegesítő apróság..
Ide hordtam szervizbe
Én javítom...jó vagyok!:)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 322000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 100cc | Következő autója? | Még nem tudom...mindegyik újkori.. hulladék! |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
