A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1.6 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Hulladék!

Szöveges ítélet

Ez az autó 75 pacival..egyszerűen szarul megy!!
Nehéz vas egy gyenge motorhoz!
A beltérrel semmi gondom nem volt...hisz nem luxus autót vettem...ha csak az nem,hogy mögém már csak gyerek fért el!
..talán még néhány kárpit zörgése..amit szürke javító pasztával orvosoltam...10 évesen csak kinti zajok hallatszanak!
Kezdettől fogva ette az olajat..6 ezrenként 1 liter..de azt mondták,hogy benne van a gyári normában.250 ezernél már szinte itta! Generálkor derült ki,hogy iszonyatosan hulladék minőségü gyűrűkkel rakták össze! Hozzá teszem,hogy végig 5w50-es olajjal használtam!
Generál óta nem mérhető az olajfogyasztás. (többek között köszönhető a horror áron vett japán sportgyűrűknek.
A fogyasztása városban horror volt...generál óta visszaesett két litert!
178 magas vagyok..tehát nem óriás...mégis baromi kényelmetlennek találtam az ülést. (próbaúton csak pár percet ültem benne) Gyorsan módosítottam rajta..új formázás..deréknál kitömés..stb..Mostanra kielégítő! Ellenben bármit teszek..hosszú távon..pár óra után...mindennemü állítgatás ellenére iszonyatosan megfájdul a térdem. Ex-autómban ezt nem tapasztaltam...
A legnagyobb sokk akkor ért amikor a váltó magától széthullott..
azt mondták típus hiba..nyugodjak meg nem csak a skoda..hanem a seat és a vócvágen is ezeket kapja..de a
P hungária forgalmaz javító szettet,hogy többet ilyen ne történjen. Remek..és miért nem szólnak előre...mert akkor a 14 e ft-os szett ár helyett nem hagyok náluk majdnem 300 e ft-ot.Nem beszélve a vacak minősgü gyári alkatrészekről!!!
Igen!!! Jól látod..Vacak minőségü gyári alkatrész!
Féltengely szimmering 3-9 ezer km-et bírtak..az utángyártott már 100 ezernél tart....és az elpocsékolt gyári váltóolajról még nem is beszéltem...mert ugye az sem olcsó!
Váltóoldali főtengelyszimmeringel is hasonlóan jártam...az utángyártott sokkal korrektebb...kivitelezésben is..
Akik ismernek tudják,hogy autómániás vagyok..és nem gyilkolom a vasat de az octáviára 320 e km alatt háromszor annyit költöttem (kénytelen voltam)Mint a 86-os szivar audira fél millió km alatt!
A két járgány között 15 év a konstrukciós különbség...de a régebbi milliószor korrektebb kreálmány!
Jahh..ha tönkre megy az alapjárati motorod..ne vegyél kínait!! Én a sajátomat felújítottam..és többet kibírt mint a gyári!
Néhány ésszerü módosítás..ami nekem bevált!
Első lengéscsillapító..nem a gyári..hanem audi a3 sport..sokkal tartósabb.
első rugó a dízel skodáé..nem ül meg olyan hamar...
első stabi..a műanyag kutyanyelv helyett vadássz egy 3-as gti golf..fém cuccost..
a pogácsa szilentet cseréld az audi TT tömör verziójára.
Kicsit ugyan sprődebb lesz a kocsi...de stabilabb..és sokkal tartósabb ..tekintve a magyar útviszonyokat!
Ha szervízben orvosoltattam volna a hibákat..valszeg már egy banán merga árával lennék szegényebb!
Lehet,hogy csak én fogtam ki hulladékot...de soha többet!!
Azt hiszem ez tarós tesztnek tökéletesen megfelelt...és az alany megbukott!

Hibalista

- Váltó,
- Magától elrepedő kipufogó csonk,
- Motorgenerál
- ,alapjárati motor
- ,2 szett kipufogó,
- hűtőventillátor 2db
- ,gyújtó trafó 3db
- ,lengéscsillapító..hátul második..elöl harmadik szett.
- első rugók második szett
- első kerékagy csapágy második szett.
- alsó gömbfejek..negyedik szett.
- első pogácsa szilent harmadik szett
- kormányösszekötők második szett
- féltengely szimmering 3 szett
- főtengely szimmering 3 szett
- (a két utóbbiból a gári alkatrész hitvány minősége miatt kényszerültem többszöri cserére)
- ..és sok idegesítő apróság..

Ide hordtam szervizbe

Én javítom...jó vagyok!:)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (1) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 322000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 100cc Következő autója? Még nem tudom...mindegyik újkori.. hulladék!
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)