A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1,6 GLX 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Hófehérke

Szöveges ítélet

A kocsit az elsők közt rendeltük meg, kevéske várakozás után meg is érkezett. A fényezés "fehér alap" lett, inkább kértük a középső felszereltségi szintet (GLX), és a metálfényt nem, mert az akkortájt kifejezetten merész forma elég jól nézett ki hófehérben. Emlékszem, amikor kigördültünk vele a pesti utcákra, mindenhol megnézték, megfordultak, hiába, akkoriban még a fél ország Trabanttal és Ladával járt.
Ami a kocsi méreteit illeti, azóta sem volt ekkora verda a családban - belül óriási a hely, a csomagtartó pedig egyszerűen gigászi méreteket ölt, nincs annyi cucc, ami ne férne bele. (Na a 308SW lehet lekörözi majd:D )
A komfortról annyit, hogy többezer km-s utakon sem volt hátfájás, lábbizsergés, elég kényelmes és jól formázott üléseket pakoltak a bohémok az Octaviába. Ami meg külön emelte az utazások színvonalát, az a gyári Blaupunkt rádióhoz Németországban vásárolt infrás távirányító, amivel a két kölyök szórakozhatott az unalmasabb szakaszokon, felváltva kapcsolgatva össze-vissza...
A kocsi egyetlen gyenge pontjának a motor bizonyult. Tudni kell, hogy a gyártás elején még kétféle 1,6-os motort kínált a Skoda: 75LE és 100LE. Mi az előbbit választottuk, és ha nem is kirobbanó dinamikával, de viszonylag fürgén mozgatta a kasztnit városi forgalomban, ám az országúton már bajok voltak, főleg előzésnél. Ami pedig családi anekdotaként fennmaradt, az a híres-hírhedt érdi emelkedő, ahol a kocsi padlógáz mellett is hajlamos volt lassulni, ha tele volt pakolva a csomagtartó + járt a klíma.
All in all, egy nagyon jól összeszerelt, nagy méretekkel megáldott jószág volt, szerettük is nagyon - csakúgy, mint azok az autótolvajok, akik végül hatévesen eltrélerezték a ház előtt parkoló autót, na mindegy. Az utánpótlás egyből meg is érkezett, egy C3-Almera duó személyében, szerencsére mindkettő jó választásnak bizonyult.

Hibalista

- Egy-két apróság, gyerekzár, ajtónyikorgás..

Ide hordtam szervizbe

Bp. XVII. Pesti út mellé, nem volt benne sok köszönet.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra (mellette) Következő autója? C3, Almera
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)