A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1,8 20V turbo 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Hiányzik a kis cafka! 1,8 20V turbo

Szöveges ítélet

Céges autóként kaptam, használtan, jó felszereltséggel. A formáját már korábban is imádtam, nekem bejönnek a kicsit szögletes autók. Mikor megkaptam, nem tudtam mibe ülök, sosem vezettem turbós autót, meg nem is tudtam, hogy az Oktáviának van ilyen. Megnéztem a forgalmit, bele volt írva, hogy 100valahány, de akkor még nem vettem észre, hogy nem lóer? hanem Kw. Aztán elindulva kezdtem érezni, hogy 2500 fölött akarna t?lem valamit. Hát akkor mondd, mit akarsz! Aztán a küls?-Szentendrei úton megmondta, egy 9.5-ös Saab és tulajdonosának bánatára. Máig emlékszem rá. 160-nál elvettem a gázt és hagytam menni (no nem ronggyá vertem, kb fél orrhossznyit kapott), de szerintem máig borzong attól, hogy egy Skoda vert neki oda. Csak ültem a kocsiban, kurjongattam, mint a szüzességét veszt? kamasz, és simogattam a m?szerfalat.
Szerintem az konszern legjobb motorja karakterét tekintve. Mindenhonnan húzott, 3500 felett állat módjára, a hosszú váltóval keveset forgott és szerintem evett (8,5 átlag).
El?l kényelmes volt, egyszer?, de áttekinthet?, a váltó a skálán 6-os (ha eddigi etalonom, a Toyota Corolla váltója számít 10-nek), de máig fáj, hogy a rövid két év alatt 3-szor szállt el a felt?lt?je, persze kés? este hazafelé, amikor még 40 kilométerem volt hátra. Olyankor kb. 3 hengeresként viselkedett, és a max tempó 60 volt.
Hátul használhatatlan volt, legfeljebb két gyerek viselte el hosszú távon, bár ezt teherautónyi csomagtartóval hálálta meg. Sajnos a Golf alap (a Golf nem egy autó, hanem egy sport.) letagadhatatlan volt ebb?l a szempontból, hisz ugyanezet tapasztaltam el?z? autómban, egy Seat Toledóban. Én a futóm?vel meg voltam elégedve (bár egyes tesztek kicsit keveselték a teljesítményhez), de én nem voltam nagy csapató. Sajnos az autót elöttem már megtörték, és sosem tudott egyenes kormánnyal egyenesen menni. Röhögve tartott 150-es utazó tempót, teljesen viselhet? körülmények között. Mindet összevetve imádtam (bármennyire is a japán autókat figyelem jobban), különösen azért, mert halványan visszaidézte az egy évvel annak el?tte abbahagyott motorozás dinamizmusát. Mit tagadjam, hiányzik a kis cafka.

Hibalista

- Turbófeltölt? 3-szor.

Ide hordtam szervizbe

Céges volt, nem tudom, hová vitték.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Seat Toledo Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)