Egyszerűen csak egy autó
Szöveges ítélet
160.000-re visszatekert órával vettem, hamarosan elromlott a turbó, ennek cseréjekor derült ki, hogy a valós km állás 330.000. A turbócsere után évekig jó volt, a kp.zárak romlottak el, először pár ezer forintos javítással próbálkoztunk, aztán csere.
400.000 km körül kettős tömegű lendkerék csere volt, ezen kívül féktárcsák, betétek, egyéb szokásos kopó alkatrészeket kellett cserélni.
A turbó és lendkerék csere soknak tűnik, de fogyasztásban bőven visszahozta az árát egy hasonló kategóriájú benzineshez képest.
Alacsony autó, földúton hamar leér az alja, párszor én is megcsúsztattam, de szerencsére ebből nem lett baj, elég jól védve van.
Még megvan, elkezdtek rozsdafoltok megjelenni rajta, közel 500.000 km van benne, hamarosan kicserélem, de most is bármikor el merek indulni vele bárhova.
Meg vagyok elégedve vele, ott nem hagyott egyszer sem. A csomagtartó elég nagy, belseje kicsit szűkös, de nem veszélyes. 185cm magas vagyok, utaztunk többször is négy felnőttel több száz km-eket.
Nem versenyautó, de hétköznapi használatra teljesen jó. Jól gyorsul, autópályán 160-ig tökéletes (gyorsabban nem szoktam menni)
Alkatrész mindig volt hozzá, új is, bontott is.
Hibalista
- Turbó 200000 - Kettős tömegű lendkerék 180000 - Központi zárak 80000 - Szokásos kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Helyi vállalkozó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 330000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
