Csehszlovák ipari hulladék
Szöveges ítélet
Nos...Úgy látszik én kifogtam.Az öreg 120-as után váltottam.Lett pénzem és úgy döntöttem, hogy a márkánál maradok és megbízható német min?séget veszek.Tévedtem.Egy matador gumikon gördül? "csehszlovák" ipari huladék lett a jutalmam.Ezt Octavának csúfolták.A bels? tér kialakítást és az anyagfelhasználást a 80-as években megdícsérték volna, de most ???Kemény - iszonyatos rondán fényesed? zörg? csörg? m?anyag, még az ajtóra is csak mutiból jutott kárpi, de az is a legolcsóbból. Az ülések kényelmetlenek, a hátsó lábtér botrányosan kevés és hátul kifejezetten lélekveszt?s az utazás , mert úgy ráz.
A futóm? jobbra húz balra húz és ráz és pattog. A motor hihetetlenül gyenge és alulméretezett. A váltó jó de könyörgöm...kit érdekel, ha minden más használhatatlan ?
Ráadásul az embernek az az érzése, hogy széthullik a kocsi. Számtalan dolgot cseréltettem már és nagyon örültem, amikor komoly veszteséggel el tudtam adni. Soha többé , tipikus csehszlovák , ráadásul drága !!!
Hibalista
- Lambda szonda, kipufogó ( garancia id? alatt ´´´´´ - csak a dobot cserélték , széthegesztették - nesze nekd új autó ) , akkumulátor , légkondi biztosíték , motorvezérl? elektrónika ( hú , ez baromi drága volt, mert természetesen garanci lejárta után jött el?)
Ide hordtam szervizbe
Baromi sok szervíz, de nem értenek a Skodákhoz. Az öreg 120-ast sem merném rájuk bízni...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 120 s | Következő autója? | Renault Scénic 1.6 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.6/10) |
