Családi kompromisszum agilitás nélkül
Szöveges ítélet
Édesapám 80. szülinapjára kapta a gépet. 3,2M volt. metálfény,oldalvédő gumicsík volt az extra. Ő hozta, haza - nagyon boldog volt. Így már sejteni lehetett, hogy mennyire lett/lesz meghajtva - semennyire. Viszont garzásban volt tartva, mindent megkapott ami kellett, még többet is.
Full fapad felszereltség, ami a cool fantáziaszóban benne volt, az a klíma, meg elektromos ablak elöl. Előny a nagy csomagtartó.
Hátrány a karcérzékeny műanyagok a műszerfalon, küszöb körül. Ennyi pénzért, már egy bőr váltógomb vagy alu beleférhetett vóna. Ha valaki hosszabb távon megtartja, akkor javallott az upgrade-je ezeknek.
1.4-es motor hidegen dízel hangokat ereget, kerreg, hörög, de amint bemelegszik, megnyugszik és halkabb lesz. Elég hamar bemelegszik, ami jó fogyasztásnak és a fülnek. A teljesítmény a polgári autózáshoz bőven elegendő. Városban 7 liter, vidéki orszagutas portyázás mérése 5,8-as átlag. Hátsó üléseknél lehetne több a lábtér, de nem vészes.
Ami probléma, az ajtózsanérok nyiszorgása, még olajozás után is. Illetve a futómű nyiszorgása, dobolása. Megnézték semmi baja -ilyen. A váltó kezdetben nehezen járt, a 3.at volt hogy kidobta, ha finoman váltottam bele.
Tényleg nem egy sportkocsi, de szerintem jól használható minden helyzetben. Senkit ne riasszon el a 1.4-es motor. Nem kell extrém helyzetekbe belemenni, és akkor nem is kell kimenekülni belőlük. Nekem több 200+LE BMW-m volt, úgyhogy helyére tudom tenni a dolgokat teljesítménykérdésben. Szóval a normális közlekedésre elég. Aki meg legyorsullakalámpánálvazzeg szindrómában szenved, az vegyen vmi motorizáltabbat.
175/80R14 gumit általában mindenki szidja, hogy ilyen ballonos meg olyan. Nos aki Érden lakik, az szerintem kedveli ezt a konfigurációt. Kellően komfortos. Vettem rá 4db 175/80R14-es téligumit felnivel. Jól vette a havas útviszonyokat, stabil, irányítható maradt.
Sajnos házprojekt miatt, illetve apukám végleg nyugdíjba vonult, ezért el lett adva. 18k val kapott a tulaj egy majdnem vadi új szépen bejáratott autót 2.4M-ért (3évesen), szerintem boldog vele. Még új szaga volt mikor eladtuk.
Hibalista
- Tompított fény kiégett, de a helyzetjelző izzó se vitte tovább a munkát. ??? Szóval az egyik oldal sötétbe borult. A váltó a 3.-at nehezen vette. Más semmi nem romlott el rajta, mondjuk nem is volt nyúzva. Mondhatni kímélve volt.
Ide hordtam szervizbe
Érd duna autóház. Csak 2db kötelező szervíz volt. Tahók, parasztok (munkafelvevő+főnök), nem ajánlom. Csak azért vittük oda, mert itt vettük, meg közel van. Komolyabb munkát nem bíznék rájuk. A szervizes srác rendes, lehetett vele beszélni.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | BMW 535i |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
