A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1,9 TDI RIDER 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Büdös macska

Szöveges ítélet

A cím onnan jön, hogy a gyári keményebb felfüggesztés miatt befekszik, mint cica a kanyarban. Csak a cicából a történet végére büdös macska lessz:
Az autót 2009 áprilisában vettem egy ismerősömtől. 71.000 km volt benne, 2004-es az évjárat, 1.9 tdi 90 lóerős verzió. A kocsi kb 3 évig volt napi szinten használva, aztán csak állt a ház előtt minimális használattal, mivel a tulaj kapott egy céges autót. Talán ebből is adódott pár későbbi probléma. Meg a hivatalos szervíz miatt is.

Szóval. Az autón feltűnt már a próbaút alatt is, hogy a fék mintha pumpálna amikor lassítok. Meg egy kis lefetyelő hang hallatszódott alapjáraton. Ez a megvásárlás előtti hivatalos szervíz átvizsgálásnál is jelezve volt, de a fékre azt mondták hogy a fékbetét új, majd bekopik, a lefety hangot meg nem hallják. Megvásárlás után a hang és fék miatt no meg egy kötelező 15000-es szervíz miatt elvittem szakszervízbe. Olajcsere szűrőkkel 27.000 volt. A lefety hangott ott már hallották, a vezérműszíj egyik szíjfeszítő görgőjétől jött, a szervíz szerint azonnal cseréljem ki ha jót akarok magamnak... hát jót akarok, csere eredetire. 100e. 90.000 km-nél úgyis kellett volna cserélni. Csak érdekes, hogy 70.000-ret sem bír ki. Aztán. Púlzáló fék: a két első (és szerintem a hátsó is) féktárcsám gyakorlatilag el volt rohadva, a rozsdát kézzel lehetett felpattintani a tárcsa belső oldaláról. Ez talán a relatíve sok állás miatt volt, de akkor is. Elől féktárcsa csere fékbetéttel 80e. Aztán. Dugóban állva elkezdett melegedni a hűtővíz. Kiderült: mindkét hűtő ventim belseje szét van égve... egyik összerakva 20e, a másik 35 körül lessz 1 hét múlva. Ez már 2 éves korában is probléma volt, márkaszervíz nem foglalkozott vele...

Most tehát itt tartok. Eléggé csalódott vagyok. A kocsi amúgy rettentően alacsony, bármihez pillanatok alatt oda lehet verni az alját. Emiatt kapni fog egy fém motorvédőt. Illetve a felfüggesztése is rettenetesen kemény, ez Rider felszereltségű, aminél a kemény felfüggesztés gyári áldás. De hogy a vesémet is leveri emiatt.... nem szeretem. A kormány is valahogy alacsony, közel van a combomhoz, pedig legfelső pozícióban van.... Ami szinte egyedüli erény a hatalmas csomagtartó melett: az a fogyasztás. Autópályán klímával valós 130-al 5.4 liter 2 fő és csomagokkal megrakva. Országúton 4l klímával 90-es tempóval.

Ami most még hiba:
- hátsó ajtó nagyon recseg ropog, nyikorog (széria hiba talán...)
- továbbra is pici pulzálás fékezésnél (vagy a hátsó tárcsák vagy valami más...)
- 1500-as fordulatnál valami kattogó hang jön a motor jobb oldala felől, magasabb fordulaton nem hallatszódik illetve mottorfékkel sem jön elő...
- a rádió hangerő szabályzója vicces, tekerés közben a hangerő így változik: 1 2 3 5 6 9 2 10... véletlenszerűen hagy ki lépésközöket :) illetve ugrik vissza. 10 felett mintha nem csinálná, illetve kormányról vezérelve sincs baj. Letekerésnél ugyanez a hiba.

Azt hiszem első és utolsó VW autóm ez.... visszasírom a focust. Meg előtte a Ladát :)

Hibalista

- Féktárcsa+fékbetét csere
- Vezérműszíj feszítő görgő
- mindkét hűtőventillátor
- rádió

Ide hordtam szervizbe

hivatalos (nem márka) szervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 71000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? focus Következő autója? kia cee´d
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)