A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/octavia Tour (1996-2010)

Octavia/octavia Tour 1,9 TDI 

Az ítélet értékelése
3,0(5 db)

Amit a lopásról tudni kell!!!

Szöveges ítélet

Szóval,
tényleg csak az kezdjen bele, akinek szemetszurt a cim, ugyanis elég nagyot lehet bukni egy olyan octival, amilyen az enyém volt...

2004-ben ilyeneket irtam rola:
---------------------------------------------------------
ctrl+c

1,9 TDI - 66kW - Elegance

jelenleg is használom, minden rendben-egyben.

bár apukám egyszer behúzta a kéziféket úgy, hogy leugrott az a pici krómszerü bigyó róla olyannyira, hogy meg sem lett..
én meg valószínüleg felporszívóztam..
aztán csatlakoznék még pár elöttemszólóhoz: a beépített gyári hangszórók közül(8), a bal elsö bizony recseg, mert állítólag van valami fóliaszerü felesleges bigyó mögötte.. még nem szedtem szét..
aztán van még egy apróság, tényleg gondolkodtam rajta, hogy megemlítsem é, de lehet, hogy v.kinek jól jön: van a kocsiban egy gyári! skodás! navigációs rendszer, ami marha szép, LCD, meg csillog-villog, meg még a skoda logó is kijön rajta meg minden, csakhogy tilos hozzáérni, mert egy apró rossz mozdulat, vagy akár egy komolyabb bp-kátyú, és teljesen használhatatlanul elkezdenek futni az infók a kijelzön..
nos, egyszeri felhasználónak ez nem zavaró, mert mikor egyedül utazom - müködik, ugyanis csak a körülötte lévö gombokat nyomogatom..
igazából csak ezt a
"jé! muti! emmegmi?! dejó! jaj, bocs! most elrontottam??!!" - na ezt nem bírja ki.
---------------------------------------------------------
ctrl+v

azota eltelt pár év, pontosan három, és bizton állíthatom, hogy akármilyen jo auto is az árát nem éri meg, ugyanis ugy lopják, mint a tescobol a szríbitcsokit...
Holgyeim és uraim, ha jó autót akarnak venni jó áron ne vegyenek skodát, pláne azután, hogy tegnaptól EU is van, meg sengen, meg minden a világon..
A legnagyobb baklovést kovettem el, amikor 2004-ben 22 évesen megvettem egy hároméves 2001-es majdnem full-full octaviat, 2007-re fizettem ki úgy, hogy a torlesztorészlet a minimálisra volt lefaragva, nagyjabol 35000 Ft-onkent, tehát ugye nagy onrész, hagyjukhogymennyi:(
Ugye letelt a 36 havi fizetgetés neki is álltam levelezni a lízingtársasággal, hogy ugye akkor kuldjék már el a kocsi eredeti papírjait, meg két átvételi nyilatkozatot, amibol az egyiket aláírva visszakuldom, hogy aztán ok kuldjenek utoljára egy koszonjuk, hogy minket választott, meg hogy tejelt nekunk három éven át és ezért mi cserébe még sok-sok boldog balesetmentes km-t kívánunk.
Már épp ezt az utolso levelet vártam, amikor egyik reggel arra ébredtem, hogy az auto nincs a ház elott..
Nemhogy ellopták, de ugy el tuntették, hogy a budos életben meg nem lesz, még a szuperbiztos EU-s infra mobil vámosokkal sem.. Ezt hivatásos rendoroktol és azok hivatásos tolvajismeroseiktol tudom. Hangsulyozom én nem ismerek egy tolvajt sem - még majd itt rámkennek valamit - persze, hogyisne!
Szoval 2007-ben ugye a szerzodéssel a Cascom is automatikusan megszunt, tehát 3 napon mulott, hogy esetleg valami pici osszeget kapjak a biztosítotol, de errol ugye lecsusztam. Ezt teljesen reálisan átgondolva, ha a kocsi piaci értékét is nézem, arrol nem is beszélve, hogy milyen állapotban volt buktam minimum 2millio forintnyi koronát-mert lehet, hogy még nem említettem, de szlovákiábol irok, ott vettem és ott is tuntették el a kocsit.
Ha esetleg valaki most felsohajtana, hogy:"Á, szlovákiában jobban lopják a skodát", akkor ki kell, hogy ábrándítsam, mert egyszer a XIII. ker.-ben is feltorték egy lakotelepen ugy, hogy semmit nem vittek el belote, még egy CD-t sem, csak szétbányászták az inditoszerkezetet, szoval nekik is csak a kocsi kellett... Ezután kellett volna eladni - már tudom..
Mivel már egy jo ideje gyor kornyékérol ingázom naponta bp-re ugy gondoltam, hogy az octi egy célszeru, gyors, gazdaságos, nagy és kényelmes auto lesz még pár évig.
Nos mindez be is jott, csakhogy az autot már valaki más használhatja, mert nem gondolom, hogy szétkapták volna alkatrésznek, és ezt a kijelentésemet is van mire alapozni.
Szoval - megszívtam, azota egy kicsi-sárga 11 éves Cinquecentoval ingázom, amit az octavia árának toredékéért vettem SOS-vétel volt, de megérte - most már tudom:)
Persze M1 helyett 1-esen járok, 20 000 km - t hajtottam bele az elozo tulaj ora szerint 94 000 km-t amit ugy gondolok, hogy reális lehet, vagy pedig az osszes cinque-t visszatekerik ebben a korban - nem tudom, de igazábol nem is érdekel, mert egyáltalán nem fogyasztom az autokat, csak egy pici érzék kell hozzá - szerintem.
Na de ezt már a Cinquecento itéletébe kéne írnom, ha lesz még kedvem irok oda is, ugyanis van rola mit írni, mert az nem csupán egy kisautó, hanem inkább életérzés...
Komolyan mondom, hogy háom hónapja van nálam, de már eddig is annyi minden tortént velem ezzel a kocsival, hogy azt is érdemes lesz leírni, ugye az octi az csak tette a dolgát, és a változattosság az uton annyi volt, hogy hétvégente kicseréltem a CD-tárban a lemezeket...
Nade a Cinque.... Azzal mindig torténik valami, ami megmosolyogtat, de biztosan tudom, hogy olyan nem romlik el rajta, amit ne lehetne utkozben megcsinálni.

Roviden ennyi..

egy ex-octavia tulajdonosa
sziasztok

Hibalista

- semmi sem - hacsak az, hogy 215000 km ig volt :
- 1x komplett elso tarcsa csere betétestul - legalábbis míg nálam volt a kocsi,
- 1x jobb elso kerékagycsapágy kopott el, 3000 Ft
- és akkor sem sértodtem meg, amikor a gyári aksi hat év után adta meg magát.

Ide hordtam szervizbe

Nem hordtam szervizbe

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Nemmondommeg ki volt..

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Fiat Cinquecento Sporting 96´
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)