agyonüthetetlen vas
Szöveges ítélet
Céges autóként volt szerencsém 2db 1,4-es octáviát elhasználni:), érdekes módon ugyanaz a hiba volt mendkettőbe, hogy az vészkapcsoló elkezd magától kattogni 180000 ezer km környékén egyébként ennyi km után egyikben kellett egy gyujtótrafót cserélni, meg a kötelező dolgokat olaj,szűrők,fékbetét, féktárcsa más ezenkívül semmi .Szerintem nagyon kényelmes megbízható autó pedig úgy ültem bele hogy ez csak egy "skoda" és nagyon kellemesen csalódtam benne (bennük).Azóta volt részem egy 1,6-os motorral szerelt fullos verziót is használni, kb 50000 km-et használtam ami nyáron az automata klíma miatt szerintem kicsit többet fogyaszt ,de ha az ember nem pörgeti beéri a 7,5 literrel, persze nem 200 -as tempónál mert ezt azért az 1,6-os tudja.Szivesen vennék ilyet 110 le-s tdi motorral.
Hibalista
- 150000 km-nél egy gyújtótrafó, csomagtartó ajtó kitámasztó teleszkópja
Ide hordtam szervizbe
Szremkó
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
magamhoz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 190d | Következő autója? | skoda/audi/seat |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
