A világ legpraktikusabb autója
Szöveges ítélet
Kategóriájának egyik legimpozánsabb autója. Elképesztően nagy csomagtér, nagyon praktikus 5. ajtóval. Masszív karosszéria. Kissé nehéz kormány, kissé nehéz váltó (egy hondához képest). Hátrafelé a karosszéria átláthatatlan, a tolatás és parkolás nehézkes. A pedálrend kényelmetlen, a kuplung hosszú uton jár és nagy erőkifejtést igényel. Városi dugóban araszolva fárasztó. A fékhatást nehéz finoman adagolni, túl hamar bekap. A beltér egyszerű és igénytelen. Mondhatni csúnya. A kárpit tartós, de nem szép. Elől elfogadhatóan kényelmes, de hátul szűkös. A motor alapvetően kiváló. Noha 90 lóerő papíron kevésnek tűnik, mégis remekül megy. Különösen országúton kiváló. Emelkedőn minden benzines verve van, és még csak vissza sem kell váltani. A fogyasztása nagyon jó, a hatótávolsága is.
Összességében egy rém praktikus autó, a józanul gondolkodó racionalistáknak ideális. Nem egy élményautó. A dízelmotor nagyon jó, de miatta aránytalanul drága lesz a típus. Sajnos a hibája jelenleg nagyon beárnyékolja az összképet. Meglátjuk még mi lesz.
Hibalista
- Légtömegszabályozó,
- elkormolódott turbó,
- és még valami ami miatt már a harmadik szervízbe járunk, és még sehol nem tudtak rájönni a hibára!
- Az autó menet közben időnként "elgyengül", gyakorlatilag mintha nem működne a turbó feltöltés. A motor leállítása és újra indítása után megint jó. Elég kínos amikor előzés közben váratlanul elhagyja az erő és nem megy 110-nél többet.
Ide hordtam szervizbe
Maszek 1
Skoda Derzbach
Maszek 2
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | pony | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
