A túlélőművész
Szöveges ítélet
Amin még lehetne javítani, azok a fékek. Az én 90 LE-?s TDI-m nincs hátul is tárcsafékkel szerelve. Szerintem a motor megy olyan jól, hogy kelljen hátra a tárcsa, mert az els?k így jobban ny?v?dnek.
Kicsit alacsony a hasmagassága, de a puha m?anyagok helyett ugyanoljan áron lehet rá kapni 4mm vastag könny? fémb?l készült cuccot.Magam sem hittem, de tényleg nem nehezíti el a kocsit.
Amúgy viszont jól megépített autó, nálam nem ritka a vonóhorogra akasztott 2 tonna sem, mégis megy, ás amin csodálkozom, hogy a kuplung még 300.000 után sem panaszkodik.
Autópályán simán megfutja a 205-öt, 205/55-ös gumikkal is. N.o. 1
Hibalista
- Egy gumialkatrész a stabilizátoron, amit k.b. úgy minden 60.000 km után cseréllni kell, mert aztán kopog mint a franc. Ami jó, hogy nem kell nagy árat fizetni a csendért.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 330000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | Octavia, de kipróbálom a 4x4-est. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
