A tökéletes, megbízható családi igásló!
Szöveges ítélet
Első autóm volt, és beleszerettem a formájába, hatalmas csomagterébe, kimagasló használhatóságába. Mindig tisztán és rendezetten tartottam, kötelező szervízeket pontosan betartottam, mivel úgy gondolom ha én vigyázok rá akkor ő is vigyázni fog ránk. Ez a hozzáállás meghozta gyümölcsét hiszen oly sok kilométeren át szolgált hűségesen, és főleg hiba mentesen! Soha sehol ott nem hagyott, egyszer volt csak, hogy nem indult el de az is az akkumulátor hibája volt, melynek cseréje után újra pöccre indult még -20 fokban is. Sokan hiszik róla, hogy lomha mert a 75 le verziót veszik alapul, pedig az utolsó szériákba bekerült 102 lovas motor egyáltalán nem volt rossz, és chip tuning után kimondottan dinamikusan mozgatta a neméppen apró kasztnit. Persze nem a tuning boxos baromságra gondolok, hanem a profin kivitelezett programozásra. A beavatkozás után érezhetően nyomatékosabb lett a motor, 30-nál simán 5.-be lehetett kapcsolni, és rángatás nélkül gyorsított is ha kellett így! Ennek köszönhetően a fogyasztása is csökkent, persze nem litereket de azért mérhetően. Én vásárlás után egyből begázosítottam, amit sosem bántam meg. A "gyenge lesz a motor, zabálni fogja a gázt, tönkre megy a motor tőle" baromságokat pedig tapasztalatból cáfolhatom!!! Semmiféle baja nem lett a motornak, nem volt lomha,és a fogyasztása gázból parádés. Város országút vegyiben 7,5 l, (előfordult 200km csak városi résztankolás ahol kerek 6 litert fogyasztott gázból!) pályán végig 140-145 km/h 8,5 l/100. És ezek sok-sok Mohács-BP-Mohács M6 út valós mérései.(havi kettő, néha három) Tekintettel a gáz alacsony árára (jelenleg 130 forint/l Horvátoknál ahová a határ közelsége miatt tankolni jártam) ez olyan alacsony üzemeltetési költséget eredményezett amit nem lehet űberelni semmivel. Ment is bele a km rendesen, esőben, hóban, fagyban, agylágyító melegben egyaránt, és zokszó nélkül tette a dolgát rendesen. Kasztnija meghálálta a fűtött garázst, a fényezése kimondottan szép volt még 12 éves korában is. Minimál rozsda az első kerékív peremén, és a jobb küszöb elején volt, de csak felületi. Alufelnivel megbolondítva bizony mutatós volt, és mindenki jóval fiatalabbnak nézte mindíg! :) Belül az anyagminőség jó, nem a franciás kopogós gagyi műanyag burkolatok, hanem puha. Sem az ülések szövete, sem az ajtó kárpit nem foszlott, kopott. A hely elöl fejedelmi, lábtér jó és szélességben is bőséges. Hátul már picit szűkebb, tekintve hogy a golf padlólemezére épült, de én például saját magam mögött kényelmesen elfértem volna. Imádtam mindig, nagyon jó autó volt, az utódja is Octavia lett természetesen.
Hibalista
- Hátsó fék munkahenger kicsit szivárgott, ezért cseréltük. Ezen kívül az elektromos ablakemelő mikrokapcsolóját cseréltem. Semmi mást.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Octavia 1,8 TSI L&K |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
