A tökéletes izom sleeper
Szöveges ítélet
Egy átlagos Octavianak néz ki, egy a tucatból. A futóműve sem sokkal jobb mint az előzőleg hajtott sdi-nek. Az autó motorja-váltója viszont brutális. A csehek megalkották a maguk kis musclecar-ját, amiről alig tudnak az emberek. Kevés is volt meghirdetve. Némileg féltem a vételtől, de tájékozódás és próbák után megvettem a vegetariánus vaddisznót.
96kW..310Nm..1350kg. Mindez egy hatsebességes váltóval és 4 tárcsafékkel kombinálva. Igyekszem kímélni, így egyesben nem lövöm neki, de 2.-ben elszabadul a pokol.. A kocsi megindul mint a ménkő, kapaszkodni kell a kormányba mert ilyenkor 3ig kipörög a kerék. 4.-ből 6.-ba is megmarad a lendület, sok-sok meglepetést okozva audik-bmw-k tulajainak:) Egy a baj ezzel, hogy hiányzik egy normális futómű az erőhöz, észnél kell lenni kanyarokban.
Szerintem nyugodtan árulhatták volna ezt a gépet mint tdi RS-t egy picit jobb futóművel.. így maradt egy sleeper és egy izomautó keveréke, amivel nagyon nehéz 6 liternél többet etetni.
A pd elemekkel nincs baj, prémium nafta és a pd-s autókhoz való olaj 12-14 ezrenként való cseréje jót tesz neki. Induláskor min. 1perc melegítés, hajtás után visszahűtés kötelező. Remélem még sokáig kitart, nagy élmény vezetni:)
++Egy tipp aki venni készül 1.9 96kW-t: alapjárati fogyasztás ha 0,6-0,7 a pd elemek rendben. Ha 0,8-0,9 az alku és 40-50ezren belül csere. 1-1+ nagyon olcsón vagy inkább sehogy.
Hibalista
- -ablakemelő 20eur
Ide hordtam szervizbe
magam eddig. olajcsere+ komplett szűrők
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 194000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Octavia sdi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
