A céges rettenet :)
Szöveges ítélet
Amikor megkaptam fenntartásokkal fogadtam az autót diesel mivolta miatt, de később gond nélkül megbarátkoztam vele. Megy mint az eszement, gyári elektronikával eléri óra szerint a 205Km/h-t, tartósan 150 felett észrevehetően eszi az olajat 7-8000 Km után 5-6 dl utántöltést igényel.
Céges igáslónak tökéletes ! Saját használatra sem utolsó, a csomagtér hatalmas, kipakolásnál felmerül a kérdés: Hogy fért ebbe bele ennyi minden ???
Az üléspozició beállitása nem egyszerű, de ha sikerült onnantól kényelmes (a gerinctámasz nagyon jó dolog) még hosszú úton is. 7 liter körüli fogyasztás megpakolva és nem öreguras vezetés mellett értendő, négyen csomagokkal, takarékos üzemmódban egy tank gázolaj kb 1000 km-re elegendő.
127000 Km után:
Negativum az autóval kapcsolatban, hogy az állandóan megpakolt csomagtartó miatt a hátsó futómű kicsit "összeült", szervizben megnézték, lengéscsillapitók rendben voltak...
Fogyasztása 6-6,5 liter között mozgott, sajnos az olajfogyasztása is megmaradt, igaz az nem növekedett (használatfüggő ! )
Kapott fóliázást is, mivel majdnem mindig meg volt pakolva, és hiába a nagy csomagtartó nagyon gyakran jutott a hátsó ülésre is. Ennek nagy előnyét nyáron lehetett élvezni amikor nem volt annyira meleg az autóban.
Sokszor én is csodálkoztam azon amit az autó kibirt :)
Hajtva volt, de nem ész nélkül, és sehol nem hagyott ott, az újabbat vezetve visszasirom ezt az autót. Ebben még volt vezetési élmény mig az újabb nagyon sterilnek tűnik, alig van valami visszajelzés a kormányon és a gumik felől.
Megvételre csak kemény alkudozás és tüzetes átvizsgálás után merném ajánlani.
K**-**8 a rendszám ha ez segit a beazonositásban.
Hibalista
- Csomagtérajtó zárjának egy filléres darabja, a legelső útbaeső szervizben 2 perc alatt megjavitották és mivel ismert tipushiba , fizetnem sem kellett érte
- (későbbi szerviznél gariban cserélték)
- Fékbetétek, féktárcsák (első-hátsó)
- Bal első ajtónyitó javitva lett, egyszer csak nem akart nyilni, a bowdent nem cserélték, hanem összetoldották. Ennek eredményeképp az ajtónyitó sokkal kevésbé kihajtott állapotban már nyitja az ajtót. Egy szakszerviztől azért jobbat várnék....
- Apró koccanásból kifolyólag jobb első lámpa, index és az egész lökháritó cserélve lett (annyira azért nem sérült, a flottakezelő ragaszkodott hozzá).
- Bal hátsó ajtón és a bal hátsó kerékiven sérülés (éljenek a bevásárlóközpontok parkolói... és az ott vezetni tanulók...)
- Jobb első ablak keretén apró rozsdafolt.
Ide hordtam szervizbe
Seat Autoland
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ivanics Szfvár
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 127500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
