150 lovas mindenes......Nekem bevált
Szöveges ítélet
Kórtörténet:
2004 márciusában vettem a Weltautónál 45.000 KM-el. Egy elég komoly alkudozás után, sikerült jó áron hozzá jutnom (a neten figyeltem: már több mint fél éve állt náluk).
Felszereltség:
A vas elég jól ellátott. Klíma,2 lufi, 4 elektromos ablak, 2 els? ülés állítható gerinctámasszal és magssággal, 4 irányba állítható kormány, elektromosan állítható és f?thet? küls? tükrök, lámpa mosó, elektromos napfénytet?, ABS, kipörgés gátló, els?-hátsó ködlámpa, dupla központizár riasztóval, gyári sport futóm?, els?-hátsó könyökl? ill. pár, ma már természetesnek számító apró extra.
2004 augusztus: A f?tés-szell?zés kapcsoló sor világítása, és a hamutartó világítása egyszerre lehalt. Otthon, saját kezüleg orvosoltam.
2005 január: Ekkor elkezde produkálni az alapjárati hülyeségét: megálláskor, mikor visszaengedi a fordulatszámot az alapjárati értékre, minden alkalommal majdnem lefulladt, majd szép lassan vissza állt a normál értékre.
Ugyan azon a napon mikor a fenti hülyeségét elkezdte, az irányjelz? relé is elkezdett teljesen rapszódikusan kattogni (szerencsére az izzókat nem villogtatta).
Mivel még volt rajta 2 HÓNAP gari, irány a szervíz. Az adott napon reggel beindít és a légzsák visszajelz? nem alszik ki.
Így sikerült 2 nap alatt egy szép listát összeállítanom a szervíznek.
Becsülettel megcsináltak mindent, -bár volt egy kis vélemény különbségünk a garancia fogalmáról- az autó egy délel?tt alatt kész lett.
2005 május: Hátsó fékbetét csere (78000 KM). Ez elég baráti áron volt, igaz egy márkára specialízálódott független szervízben. (Munkadíjjal együtt: 14K HUF)
Ezeken kívül semmi problémám vele, csak az el?írt szervízeken járt.
Használattal kapcsolatos tapasztalat:
IMÁDOM!!!!!!
Nem egy benzin takarékos gép. Városban nem igazán lehet 10L alatt eljárni vele. Persze egy ilyen motortól egy automata váltóval nem is rossz eredmény. CSERÉBE VISZONT MEGY MINT A BAROM! Sok prémium márkát megleptem már vele, mind a piros lámpáknál, mind az autópályán.
Az autópályán érzi igazán jól magát: Hétvégén BP-BÉCS-BP úton, az el?irt sebesség +10% -al közlekedve+légkondi: 7,2L.
Nem álltam meg, és kapott egy garnitúra 17"-os felnit, 215/45X17 méret? gumikkal.
Eredmény: a kinézete és az úttartása pöpec lett, a fogyasztás különösebben nem változott, sajnos a Bp-i utakon igen csak kezdi szétrázni az autót a peres gumik, és a gyári sport futóm? miatt. Elkezdtek zörögni az apró m?anyag bizbaszok.
A bels? méretek szuperek. Nálunk a hátsó traktus ritkán van használva, de még senki nem panaszkodott. El?l nagyautós a helykínálat, a csomiban a kutya kényelmesen elfér (pedig nem egy kicsi méret).
Egyéb költségek: A motor méretb?l kifolyólag, és mivel az autó cég néven van, a kötelez? és a casco horrorisztikus.
Az autó orra nagyon mélyen van, így az els? lökös alatti koptató rendszeresen törött. Már bele fáradtam az állandó javíttatásba, így addig marad amíg teljesen le nem szakad. Utána majd meglátjuk.
A sokak által említett Skoda betegség, a villany ablakban eltör? m?anyag pöcök, nálam még nem jelentkezett (fa asztal+balkéz+kopp-kopp).
Összegzés:
Meg vagyok vele elégedve. Mint cég autó, mint családi autó eddig bevált. El?tte egy új Renault Clio volt hasonló státuszban, nem bántam meg a cserét.
Hibalista
- Ezeket cserélték
-
- Index kar
- Utasoldali légzsák kábelköteg
- F? mittudoménmilyen szelep+h?mérséklet jeladó
-
- Árakat nem tudok, mert Weltauto garban javították.
Ide hordtam szervizbe
"Skodák Palotája"
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Koncsik Béla (KoBé Tuning)
A gari lejárta után, csak Ő nyúlt (és nyúlhat:-DD) az autóhoz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Renault Clio | Következő autója? | A SuperB nagyon tetszik |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
