Továbbra is nagyon gyatra a minőség (2024-ben is)
Szöveges ítélet
Megerősítem a többi kommentelő elsősorban negatív ítéleteit. A 3-as Octáviához képest nagyon beesett a minőség. Nem sikerült megoldani az elmúlt években ezeket a problémákat, ami miatt le is állították a gyártását egy ideig (ezt nyilván nem verik nagydobra).
Újonnan vettem, de pár hónap múlva (hasonlóan más kommentelőkhöz) én is eladtam mert nagyon gyorsan megutáltam. Elképesztő gyártási hibák (olajos kéznyomok a tetőkárpiton, összekarcolt bőr stb.).
Abszolút gagyi, igénytelen érzet minden téren. Zörgő-csörgő műanyagok, minősíthetetlen, hangosan dübögő hátsó futómű.
Hidegen olyan hangja van mint egy varrógépnek.Vezetési élményről semmilyen téren sem beszélhetünk.
Árban a valós értéke kb. 6-7 M ft. körül lehet (újonnan).
Van jó tulajdonsága is, tényleg keveset fogyaszt és a szélzaj kicsi még autópálya tempónál is.
De ez nem fog kárpótolni a rengeteg idegesítő igénytelen megoldásért. Hiába fogod elmondani mindenkinek, hogy egy új Octavia megvásárlását követően mekkora ár-érték arány bajnok vagy, attól még nyomorultul fogod érezni benne magad minden áldott nap.
Persze ez csak a minőségi, igényes dolgokat kedvelőkre igaz. Aki egy nagy közlekedő-edényt keres és nem érdeklik a műszaki dolgok, valamint vezetni sem nagyon szeret annak lehet, hogy ideális választás. Bár jobban belegondolva a minőséghez képest irreálisan magas ára miatt lehet talál ideálisabb kocsit.
Hibalista
- Újkorától kezdve zörgő különböző műanyag elemek - Fals hibaüzenetek (hetente 1-2) - Megbízhatatlan szoftver (kifagy) - Telefont eldobálja
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2024 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Biztos, hogy nem VW csoport. |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
