Problémás szépség 1,5 TSI
Szöveges ítélet
25 évnyi vezetés alatt több mint 10 autó (japán, német, svéd, francia, olasz) volt tulajdonomban, de végül ez lett az első vadonatúj "szalon" autóm, szinte minden extrával. Kívül és belül is jobb lett az elődjénél, A motorja... az 1,4 TSI-t meg sem közelíti teljesítményre, de cserébe a fogyasztása zseniális (5 liter körüli értéket sem nehéz tartani). A 0-100-as gyorsulásra azért kíváncsi lennék, mert érzésre 9-10 mp körül lehet, ami lényegesen elmarad a gyári adattól (tervezek is egy méréspadot).
Ami nagyon nem sikerült: a tempomat: 10-ből 8 alkalommal nem működik, a vezetéstámogató rendszerek az ember életére törnek (nem egy alkalommal ijesztett rám és a forgalomban közlekedőkre satufékezéssel a vészfék asszisztens), időnként jelez a biztonsági öv figyelmeztető, csipog, sípol és jelzi, hogy nincs bekötve az utas öve, mindezt teszi úgy, hogy senki más nem ül az autóban és nincs semmilyen súly az üléseken és ezt akkor sem hagyja abba, ha bekapcsolom az összes övet (ilyenkor autó leáll, pár perc múlva újra indít), az infotainment rendszer gyakran lefagy, lassan indul újra, vagy újra sem indul fél óra után sem. Szerviz semmit nem tud tenni, hiába vagyok náluk gyakori látogató (most készülök 6. alkalommal), csak frissíteni tudják a rendszert.
Hibalista
- Tempomat, biztonsági öv figyelmeztető, vezetés támogató rendszerek, vészfékasszisztens,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Skoda Superb | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
