Összességében csalódás
Szöveges ítélet
Céges autó a gyengébbik TDI motoros, 300nm nem megy rosszul, de klasszik 2.0 tdi -k teljesítményét nem hozza. Fogyasztása parádés, 5 liter vegyesen bármit csinálok vele, illetve kényelmesek az ülései is, kormányzása is okés. Nagyon jó az alap led világítás, illetve az érintős belső világítás kapcsoló is jó ötlet. Na kb ennyi a pozitívum.
Zörög csörög, már 10E km után, folyik belőle vhol az olaj, belülről zörögnek a berendezések, nem tudtam rájönni honnan jön hátulról is. A váltó pocsék, komolyan mondom csalódás mind kapcolás érzet mind fokozatkiosztás, a 4. már sok városba a harmadik kevés, a 6. meg olyan hosszú mint a rétesészta, csak 100 felett van értelme, de akkor meg nem megy, elfogy a nyomaték. A központi kijelző egy külön fejezet, ezredjére is lefagy, olyan kicsik a menük, hogy az egy dolgo hogy nem találod őket - pl ülésfűtés kapcsoló, de ha megvan akkor biztosan mellényomsz. Komplikált, utálom hogy sokmindenhez nincs gomb, a klímához sincs, mert minimum 2-3 nyomás után vagy ott ahol akarsz. Volt olyan hogy ugy lefagyott h se ujraindítás, de semmi más nem segített, 1 óra pihi után észhez tért. F@s helyen is van. Az előtted lévő meg agyon komplikált menüvel, kb sz@rt se tud. Igaz ez az alap verzió - Ambiente, de akkor is idegesítő. Elfárad a szemem tőle, visszasírom a rendes analóg körmutatós autókat, a legjobb egy hybrid verzió lenne, de hát ezt kapod.
Sajnos hangos, nem kényelmes vele az utazás, tükrök zajosak, morog az egész autó, illetve ugy billeg himbálódzik az úthibákon mint egy vízágy, de a rosszabbik értelemben. Pedig ez az 5 ajtós, milyen lenne a kombi? A csomagtér hozza a tutit csak ezt a behúzó foggyntyút engedné már ek a Skoda...
Ami zavaró mé az pár asszisztens, szerintem a sávban tartó jó, ha lája a sávot szuper, a sávelhúzásokkal nem tud mit kezdeni, szinte kitépi a kezedből a volánt sajnos, meg kell szokni. Ami gáz az a ráfutásgátló, volt amikor előtte lekanayrodtak lassan fékeztem mögötte, erre a kocsi rásautzik, rendesen ahogy kell, nagyon zavaró, illetve folyamatosan küldi a szemeid köz a piros üzenetet hangos sípolással ha neki nem tetszik vmi. Tolató asszisztens meg ugyanígy besatuzik ha mondjuk közel van egy tuja sor a kocsi mellett!?!?! mert azt gondolja mögötted van vmi. Jól lefejeled a fejtámlát, garantált nyakhúzódás.
Mérete oké, kicsit nagyobb mint az előd, de annyi nyűgje van hogy visszasírom a régi Octaviát, az egy sokkal kellemesebb autó.
Hibalista
- Olajfolyás, központi kijelző, zörgések mindehol
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2021 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
