A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2020)

Octavia 2.0 TDI DSG Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Így autó még nem verte ki a biztosítékot, pedig volt már pár...

Szöveges ítélet

Nagyon vártam, hogy megérkezzen!
Céges autó (vagyis ingyen van, és ajándék lónak meg sem illik nézni a hibáit...) Ráadásul a válság közepén! Amikor kirúgni szokás, nem új autót kapni, ugye? Mindegy. A képeken csodás, ilyen nincs is de mégis van!!! Sikerült egy jól felszerelt darabot megrendelni, leküzdve a lízingcéget. Sávtartó, vészfék asszisztens alap, kb minden fontos extrával, amit kívánhatok. Csili-vili! Én szeretem a kütyüket így 40x évesen, mit is kívánhatnék még? Még egy kis sport csomag, nagy felni, nagy zene, az amúgy sem alacsony felszereltséggel... Megvan mind! Megkaptam! Telitalálat! Szóval minden nagyon ott van. Gondoltam.
Mikor átvettem, megkönnyeztem, olyan szép volt. Majdnem RS. Csont fekete, kívül-belül. DSG, nagy motor, hétzenés mint az Osztrák karórám, amire utoljára vágytam ennyire kb. 30 éve.
Most viszont, alig két hónap használat után sírok! Nem a nevetéstől, vagy az örömtől!
Az autó szerintem jó lenne, ha nem kellene vele közlekedni. De tényleg! Ha csak úgy elindulnál, mint minden eddigi autóddal, akkor viszont az életed komoly veszélyben van. A sok "okos" technika, ami nagyon nem okos, az mind az életedre tör! Default módban kikapcsolhatatlan. Minden egyes indításkor, mindet ki kell kapcsolnod, ha élni akarsz. Persze ha el nem felejted, rohanás közben...
Eddig, két konkrét gyilkossági kísérletet éltem túl, de kollégáim is hasonlókról számolnak be. Mondanám, hogy ezt egy türelmes Német nyugdíjasnak tervezték, de szerintem Ő, elindulni sem tudna vele... Ha mégis, akkor nem húzná sokáig. Kizárt dolognak tartom, hogy aki ezt 70 év felett megvette Németországban, nem viszi vissza a kereskedésbe, és követeli vissza az árát. Ott.
Itthon, csak simán nem beszélnek erről. Meg nem is adják vissza, ugye?
Mondom, mi a jó:
- Szép az autó. Így feketében, sport csomaggal meg pláne.
- Tágas utastér és csomagtartó!
- Okos (...lenne ha működne minden, de nem működik semmi)
- Jó a LED Mátrix lámpa. Nekem nagyon bejön. Még működik is.
- A DSG szerintem rendben van. Vált magától. Néha rosszul, de nem gáz. Teszi a dolgát.
- Motor zsír! Megy rendesen, csendes, jól fogyaszt. Izmos is.
- Anyagok használata teljesen rendben van. Szerintem valóban szintet léptek.
- Teljesen jó autó lenne, ha minden vezetési segédet nélkülözünk. (Mert azok inkább a túlvilágra segítenek, ha ezt segítségnek nevezzük. )

Ami nem jó:
- Összességében MINDEN! Ez már nem autó! Valaki vett egy gagyi tablet-et és megparancsolta az alkotóknak, hogy csináljanak egy szuper autót köré! Ráadásul, annyira xar helyre rakta azt (a tabletet), hogy az utat kb, semennyire nem látja az ember. Lefelé néz a térdére!!! Vezetés közben! Ez nem lenne gond, de mindent ezen kell csinálni! Fizikai gomb az nem nagyon van. Ha fel akarod tekerni a klímát, akkor röhögve haladsz el 130-al az M7-en a multiplakát mellett, amin az van kiírva, hogy, hogy "Egy kattintás, 5 másodperc vakon vezetés". Amit Te csinálsz, az 5 kattintás, 25 másodperc, nem pedig egy. Észre sem veszed azt a plakátot! Csak azért mert fázni merészeltél, vagy meleged volt.
- Ez egy gagyi tablet, ami lefagy, nem működik, de igazából egy autót vezérel(ne) ha tudna. Szerintem, aki a software-t írta, az egy kezdő Indiai programozó volt, zsebpénzért, féláron. Ráadásul, nem szóltak neki, hogy ez egy autóba lesz, ami mozog. Néha 130-140 Km/h sebességgel. Esetleg csúcsforgalomban.
A tolatóradar elöl, hátul konkrétan nem működik. Vagyis de, csak már akkor jelez, amikor már belementél a másikba. Indítástól számított egy percben felejtsd el. Addig nem kel életre!
Vészfék asszisztens nem a barátod! Fékez magától egy satut. Bármikor, indokolatlanul! A csúcsforgalomban is, amikor ez speciel 3 év letöltendő ér "büntetőfékezés" jogcímen.
Valamit nagyon elrontottak Cseh testvéreink, de az is lehet, hogy csak nem fejezték be, idő híján.
Saját pénzen, idősebbeknek nagyon nem ajánlanám! Fiatalabbaknak sem, de hátha jön a frissítés. ;-)
Hátha jó lesz... Egyszer. Addig marad a bosszankodás.

Hibalista

- Sávtartó, Vészfék asszisztens, tolató radar, carplay stb. plusz az autó egész koncepciója

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2020
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Octavia 1.6 TDI Dsg Style Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2020 (2020)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)