Amikor a marketinges tervez egy autót...
Szöveges ítélet
Valószínű, a 120-as Skoda ihlette a tervezőjét. Fűtés rettentő gyenge, cserébe nyáron a hűtés is az. A tabletta elveszi a helyet a fűtés/hűtés befúvó nyílásától, így nem lehet normálisan beállítani sem télen a fűtést, sem nyáron a hűtést.
Valószínű az összes mérnököt kirúgták Mlada Boleslavban és dizájnereket meg marketingidiótákat vettek fel helyettük.
Ergonómiáról még nem hallottak; bármit kapcsolni akarunk 3-4 helyen kell a tablettát megnyomni hozzá. Ami persze rendszeresen lefagy, elsötétül.
A váltó programozása katasztrofális. Vagyis, mint a 105-ös Skodánk volt 30 éve. Nyomjuk a pedált, semmi. Aztán bőg, mint egy bősz bika, gondolkodik mit csináljon, majd elpörgeti 5000 fölé aztán kapcsol. A start/stop kb. 5 km/óránál leállítja a motort, majd ha megállunk random indít és feloldja a rögzítőféket. A sávtartó kedve szerint rángatja a kormányt, leginkább a szalagkorlátra. Az adaptív tempomat csak akkor hasznos, ha köd, vagy sűrű eső miatt semmit nem látni; akkor a vezető helyett felismeri ha van akadály előttünk. Egyébként kedve szerint nyom satut, normál forgalom mellett használhatatlan. A csomagtér kéznélküli nyitása nem működik. A kulcsnélküli is csak akkor, ha az autót előtte kinyitottuk a távirányítóval, vagy kézzel valamelyik ajtónál. Ha az ajtók zárva vannak, a csomagtér nem csukható le, ahhoz ki kell nyitni az autót. Ha nem a 120-as Skodából vett kormányt akarja az ember (amit rendesen fogni sem lehet, de nyilván nagyon dizájnos), akkor a 11 milliós vételár mellé is még felárat kell fizetni. A motoros ülésmozgatás bármikor, menet közben is megindul, frankón betol a kormány alá, vagy hátra a mögöttem ülőre. Időnként a tükrök is önálló életre kelnek. Számítani kell rá, hogy évente legalább 1 hónapot szervízben kell legyen, mert valamelyik chip, vagy IC, vagy simán a szoftver bemondja az unalmast.
Hibalista
- Minden ami elektronika, ADBlue szenzor
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Octavia 3 CRTDI 2.0 (kézi váltós) | Következő autója? | CX 30 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
