A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2020)

Octavia CRTDI 2.0 DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amikor a marketinges tervez egy autót...

Szöveges ítélet

Valószínű, a 120-as Skoda ihlette a tervezőjét. Fűtés rettentő gyenge, cserébe nyáron a hűtés is az. A tabletta elveszi a helyet a fűtés/hűtés befúvó nyílásától, így nem lehet normálisan beállítani sem télen a fűtést, sem nyáron a hűtést.
Valószínű az összes mérnököt kirúgták Mlada Boleslavban és dizájnereket meg marketingidiótákat vettek fel helyettük.
Ergonómiáról még nem hallottak; bármit kapcsolni akarunk 3-4 helyen kell a tablettát megnyomni hozzá. Ami persze rendszeresen lefagy, elsötétül.
A váltó programozása katasztrofális. Vagyis, mint a 105-ös Skodánk volt 30 éve. Nyomjuk a pedált, semmi. Aztán bőg, mint egy bősz bika, gondolkodik mit csináljon, majd elpörgeti 5000 fölé aztán kapcsol. A start/stop kb. 5 km/óránál leállítja a motort, majd ha megállunk random indít és feloldja a rögzítőféket. A sávtartó kedve szerint rángatja a kormányt, leginkább a szalagkorlátra. Az adaptív tempomat csak akkor hasznos, ha köd, vagy sűrű eső miatt semmit nem látni; akkor a vezető helyett felismeri ha van akadály előttünk. Egyébként kedve szerint nyom satut, normál forgalom mellett használhatatlan. A csomagtér kéznélküli nyitása nem működik. A kulcsnélküli is csak akkor, ha az autót előtte kinyitottuk a távirányítóval, vagy kézzel valamelyik ajtónál. Ha az ajtók zárva vannak, a csomagtér nem csukható le, ahhoz ki kell nyitni az autót. Ha nem a 120-as Skodából vett kormányt akarja az ember (amit rendesen fogni sem lehet, de nyilván nagyon dizájnos), akkor a 11 milliós vételár mellé is még felárat kell fizetni. A motoros ülésmozgatás bármikor, menet közben is megindul, frankón betol a kormány alá, vagy hátra a mögöttem ülőre. Időnként a tükrök is önálló életre kelnek. Számítani kell rá, hogy évente legalább 1 hónapot szervízben kell legyen, mert valamelyik chip, vagy IC, vagy simán a szoftver bemondja az unalmast.

Hibalista

- Minden ami elektronika, ADBlue szenzor

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2020
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Octavia 3 CRTDI 2.0 (kézi váltós) Következő autója? CX 30
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2020 (2020)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)