Skodát vegyenek
Szöveges ítélet
Egy remek ár-èrtèk arányú, szerethető autò.
Cèges autònak választottam, miután alaposan körbejártam a támogatott márkák kìnálatát.
Remek választás, minden szempontból, elkèpesztő mèretű csomagtartóval rendelkezik,
beltèr is tágas, minősègi anyagokkal. Kìválò menettulajdonságai mellett, benzines autòkènt, a fogyasztása is jò, nálam 5.7l/ 100km volt az átlag, külvárosbòl Budapestre ingázva.
Budapest-Zadar túra 3 emberrel, telerakodva, 140-es autòpálya tempòval, 5.4l.
Budapest-Velencei tò, országúton, 4.6l.
A motor erősnek mondható, egy átlagembernek, ennèl több nem kell. Ha odalèpsz, megy, 5 emberrel is. Csendes, nem üvölt a motor, remek a zajszigetelèse.
A hátsò ülèsek 500km felett nem annyira komfortosak, viszont az elsők szerintem, meglehetősen jòk, különösen a derèktámasz miatt.
Nem nyikorog, zörög a beltèrben semmi, nálam a klìma használatakor, alkalmankènt a közèpső lègbefúvòk körüli kròmkeret zörgött(1 èv alatt kb. 5x).
A klìmában egyébként az a jò, hogy nem 8 fokos levegőt fúj az ember arcába, hanem egy jòval kellemesebb hideget, amitől a klìmára èrzèkenyek sem lesznek betegek.
Az első ablak hajlamos a fokozott párásodásra esőben ès a klìma is csak 4-5-s fokozaton viszi le.
Az infotainment rendszer szerintem nagyon praktikus ès könnyen használható. A kereskedèsben azt mondták, hogy az androidot nem támogatja, de, ha le tudod tölteni az android auto alkalmazást(ami Magyarországon persze nem elèrhető a google play-en), akkor működik. Ezèrt ajánlom a bolero fejegysèget extrakènt kiválasztani.
Az alap 8 hangszòròs rendszer nem rossz, de azèrt a mèly hangoknál èrezhető a gyengesège.
Az extrákat tekintve az AFS led fènyszòrò nagyon megèri a pènzèt, csodálatosan bevilágìtja az utat ès akár èleteket menthet.
AFS fènyszòrò mellè választottam kanyarkövető ködlámpát is...teljesen feleslegesen. A led mindent bevilágìt ès nem találkoztam mèg olyan szituáciòval, amikor a ködlámpa segìtett volna.
A hátsò led lámpáktòl nagyon sportos látszatot kelt az autò, de nem biztos, hogy èr 40.000Ft-ot.
A DSG automata sajnos nem fèrt bele a keretembe, viszont az 1.5-s motorhoz, szerintem jòl jönne. A kèzi váltò is jò, de városban araszolgatásnál nem annyira komfortos.
Ford Focushoz viszonyìtva merevebb, sportosabb hangolású a futòműve, de egyáltalán nem zavaròan kemény. Egy Audi A4-hez viszonyìtva, kifejezetten puha.
A vedikt tehát, ez egy rendkìvül praktikus autò, ami a családosok ès üzletemberek igènyeit is maradèktalanul kiszolgálja.
Nem olcsò autò, de gyakorlatilag egy Volkswagen-t kapunk èrte, aminek mèg egyènisège is van.
Szervìztapasztalatom nem volt az autòval, mivel 30.000km-es olajcsere periòdust ajánlanak hozzá ès mèg csak 20.000km van az autòban...persze hibátlan 20.000km.
Annyira megszerettem a Skodát, hogy innentől nálam csak ez lehet a befutò...Skodát vegyenek, mert nagyon jò!
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Focus 1.6TDCI | Következő autója? | Karoq |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
