A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2017)

Octavia 1.6 CR TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1.6 CR TDI manuális - csak őszintén

Szöveges ítélet

Negyedik céges Skoda a kezeim alatt, harmadik Octavia. Még szeretném is az Octavia-t, mert kényelmes és egyben igazi családi autó is. Minden belefér. Szinte kizárólag autópályán használom, kellően erős a forgalom ütemét felvenni.
De nézzük a tapasztalatokat.

Az első Octavia I.-es volt, dízel és négysebességes automata. Az olajat nem ette, két szerviz között talán 3 decit kellett rátöltenem, ha kellett. Az automata és az 1.9 TDI nagyon jó összhangban voltak. 70.000 km-nél első csapágycsere gariban. Motor alja túl alacsonyan, folyamatosan leért a burkolat akár egy kátyúnál is. 200.000 km-ig hajtottam, a csapágycserén kívül nem volt semmi.

Második Skoda egy II.-es Octavia volt 1.9 TDI DSG. Olajat ez sem ette, néha nem ment el 30.000 km-et, de 2-3 decinél soha nem öntöttem be többet. A legjobb autó eddig, amit cégesen használtam. Még azt is megbocsátottam neki, hogy esőben beázott a vezető oldali A oszlop, gariban nem tudták javítani, talán most is így fut.

Harmadik Skoda egy Rapid 1.2 TSI volt, most is hibátlan, pedig azt jósolták, hogy az 1.2-es turbó ki fog feküdni. Én 310.000 km-et hajtottam bele, kollégám most 380.000-nál jár. Csak a szükséges szerviz van és semmi más. Dinamikusan lehet vele autózni, elegendő a motor nyomatéka. Szinte dízelesen keveset fogyasztott, érzésem szerintem a mai hibridek sem tudják ezt. Soha nem bocsátottam meg neki viszont a kényelmetlen üléseket. Napi 6-7 órát ülni benne kihívás volt a derekamnak.

Jelenlegi Octavia 1,6 CR TDI manuális váltóval. Az olajat ez sem eszi, fogyasztása talán 5.2 körül. Az ülése ok, van benne deréktámasz is, ez fontos nekem. 45.000 km-én hasonló hangok, mint az első Octavia-nál, cserélték is a két első csapágyat gariban, de a vége 70.000 km-nél váltócsere lett szintén gariban. Csereautót nem kaptam a javítás idejére. Szerintem még vissza van egy féltengely csere is, mert hallom, bár halkan, a korábbi hangot továbbra is. Bal első ablakkezelő kapcsoló cseréje gariban egy apróság volt. Jelenleg 150.000 km-nél a fűtés ment el. Tél van, párásodik az ablak. Ha járatom a szellőzést, hideg az utastér, ha nem járatom, nem látok ki. Még garis az autó. Amit nem értek, lassan két hete várok a javításra, addig nem kellene egy csereautót kapnom? Még a mobilitás garancia sem él, hiszen lábon vittem be a kocsit a szervizbe.

Hibalista

- Sebváltó, ablakemelő kapcsolója, fűtési rendszer.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2018
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Rapid Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2017 (2017)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)