A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2013)

Octavia 1.4 TSI Kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Schiff, annak aki a nagyot szereti

Szöveges ítélet

Japán autót akartam. Mazda 6, Avensis, esetleg egy Auris hibrid, ilyenek. Nem akartam németet, nem akartam turbót, nem akartam 1000-enként utántölteni az olajat. Ismerős unszolására elmentem egy szalonba megnézni. Schiff. Kb. mint egy Passat. El is vittem egy próbakörre. Nagyon tetszett. Egy akksitöltőt is csak akkor veszek meg, ha már láttam a kapcsolási rajzát. Ezt még azon a héten megrendeltem. Megjött.

Első hiba: 5 hónap várakozási idő. Még mindig nagy (Parkoló radar ajánlott extra). 1.4 TSI ajánlott, bár az erősebb 1.2 TSI is meglepően jó. (Rapidba meg nagyon jó). Kezdjük is a motorral. 250 Nm, 140 LE, mindez hatsebességes váltóval. Kb. 70-nél be lehet pakolni 6-ba és onnan nagyon dinamikusan lehet tovább gyorsítani. Ugyan nem automata, de ennél fogva országúton / pályán, nem is kell a váltóhoz nyúlni. 1.6 tunya di ehhez képest levélnehezék. 2.0 TDI már megy, de kb. ugyanennyit zabál, büdös és drága. Az autó mint írtam nagy, jól pakolható, okosan kialakított tárolórekeszek vannak benne, modulárisan építhető csomagtartó raktér, parkolócédula tartó a szélvédőn, jégkaparó a tanksapkában, stb. A motortér elég szellős. Látszik, hogy spóroltak a védőburkolattal szigeteléssel. Ennek ellenére a motor nagyon halk. Városban csak a fordulatszámmérő árulja el, hogy a start-stop kikapcsolta-e a motort. A szélzaj 140 környékén elhanyagolható. Az utastér, ülések kényelme jó, bár lehetne jobb. A könyöklő jó, de nem lehet eléggé előre húzni. Nyilván egy Volvo, vagy bimmer kényelmesebb, de azokat nem is ennyiért mérik.

Az alapfelszereltség jó áron van (bár ezt mióta monitorozom az autót kb. 300-zal megemelték), de az extrák drágák, csak csomagot éri meg venni, bár ez tipikus VW. 2015-ben van pár újdonság, pl. érintőkijelző az alapmodellbe is. Van pár számomra felháborító dolog. A tükrök elektromosan állíthatóak, de pl. tolatásnál nem hajtódnak automatikusan lejebb. Ez kb. 3 sor kód. Véletlen pont ismerem, aki ezt a 3 sor kódot írta...Gondolom 30ezerér bekapcsolják a funkciót...

Parkolás. A motor alacsony fordulaton (alapjárat környékén) számalom, ha az útjába kerül egy bukkanó, akkor alig tud megküzdeni vele. Ez parkolásnál szerintem idegesítő.

Egyelőre ennyi. Ha megbízható is lesz nagyon fogom szeretni. A VW logó abszolút nem hiányzik, egyébként meg tudja azt amit egy Golf.

Ja és írtam már, hogy nagy..?

Hibalista

- Még semmi, bár a kesztyűtartó illesztése elég gyanús...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2013 (2013)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)