A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2013)

Octavia 1,4 TSI Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem is annyira

Szöveges ítélet

Előzetesen annyit, hogy mindig japán autó párti voltam. Egy 20 éves Nissan Almerából ültünk át az Octáviába. Körülbelül két éve terveztük az autóvásárlást. A szóba jöhető típusok a Toyota Corolla, Nissan Qashqai, Kia Ceed, Opel Astra voltak. Mindenképpen benzinest és ötajtóst/kombit szerettünk volna venni, max. 5 Mft-ért. Az Almera szedánnal néha meggyűlt a bajunk a pakolásnál. Fontos volt még az is, hogy a finanszírozás kedvező legyen, valamint - mivel jómagam is értékesítéssel foglalkozom -az értékesítő hozzáállása is szempont volt. Idén tavasszal elkezdtük meglátogatni az autószalonokat. A Toyotánál nem volt tesztautó, a bemutató autó belülről kiábrándító volt, a finanszírozás 7%-os THM-el ajánlották ki. A modellfrissítést és ezáltal a tesztautó megérkezését augusztusra ígérték. A második jelölt a Qashqai volt. A Nissan-nál sokkal profibb kiszolgálásban volt részünk, profi értékesítő, elérhető tesztautó, 5%-os THM-es finanszírozás. Itt majdnem el is dőlt a dolog. Bár normális felszereltséggel már 5,5 Mft-nél tartottunk és a családom (feleség+16 éves lányom)beleszeretett a kis SUV-be, én még nem döntöttem. A KIA és az OPEL kiestek a rostán szubjektív okok miatt (külső megjelenés). Láttam egy hirdetést az interneten, hogy az összes Skoda Octavia modellre (mint kiderült csak a Style felszereltség felett) 900Eft kedvezmény van. Gondoltam nézzük meg, próbáljuk ki. Egy 1,4 TSI modellt sikerült kipróbálnunk. Nálam itt dőlt el a történet...A választott autó fekete metál fényezés, elefántcsont színű belső, Style felszereltség sok akciós extrával.6,8 Mft listaár-0,9 Mft kedvezmény-0,5Mft alku=5,4 Mft vételár, 2,5%-os THM. Óriási karosszéria, számomra tetszetős, letisztult külső. Remek felszereltség, verhetetlen csomagtartó, alacsony fogyasztás. 2 hónapot kellett várni az autóra, de minden perce megérte. A pozitívumok felsorolása eléggé soká tartana, néhány apróság zavar csak az autóban, de ezekkel együtt lehet élni. A tempomat kapcsolója nem esik jól kézre, a start-stop rendszert deaktiválni kell minden elindulásnál (turbós motornak szerintem nem tesz jót az állandó újraindítgatás). A futómű szinte tökéletes (rossz úton dübörög csak kicsit). Úttartás kiváló. 800 km-es út meg se kottyant, az ülések jól tartanak. A vegyes fogyasztása 5,7 és 6.88 l között alakul vezetési körülményektől függően (kútnál mért adatok). A számítógép kb. 0,3 literrel kevesebbet jelez ki. Összehasonlítva a Nissan ajánlatával: ugyanannyi pénzért kaptam egy ugyanannyira felszerelt, sokkal nagyobb, sokkal erősebb (112LE vs 150LE) autót, sokkal jobb finanszírozással. A Nissan kereskedés értékesítője amikor meghallotta, hogy még kipróbáljuk az Octaviát is,elengedett egy furcsa, lemondó grimaszt. Akkor még nem értettem, csak amikor a Skodát kipróbáltam és a végső ajánlatot megláttam.

10.000.km-nél még mindig nagyon elégedett vagyok. A nagy vegyes fogyasztás 6 liter körül alakul. Hosszú távon, országúton 5 liter alá is be tud menni. A csomagtartó fenomenális, a motor kellőképp rugalmas és erős,a futómű pont jó. Kezdem megszokni a tempomat kapcsolóját is. Még mindig szépnek látom, különösen a facelift-es modell megjelenése óta. A bézs belső gyönyörű, de nagyon érzékeny.

25.000.km-nél minden változatlan. 10.000.km-enként elfogyaszt 8 dl motorolajat, de ezt előre tudtam. Mondjuk a 22 éves Nissan Almerámnál ugyanez az adat nulla :). Egyébként hibátlanul teszi a dolgát. A fekete fényezés gyorsan porolódik, de elegáns, a bézs belső könnyen koszolódik, de legalább szép. Fogyasztás beállt valós 6 literre sok várossal és autópályával. A csomagtartóba (ledöntött ülésekkel) befér egy bejárati ajtó tokkal együtt. Ma sem vennék mást!

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Almera Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2013 (2013)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)