A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2013)

Octavia 1,2 TSI Ambition 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Nagy Fehér Bálna!

Szöveges ítélet

Le kell szögeznem előre, hogy mivel céges autó volt, azért a szervizeléséről nem tudok írni semmit.De a nálam eltöltött ideje alatt (Áprilistól - Decemberig) semmi baja sem volt.

4 Milliós keretem volt rá, meg kb. 24% flottakedvezmény, és ezt sikerült kihozni. Skoda Octavia 1,2 Tsi (105 Le+ 6MT)Ambition szint+Bluetooth, és elektromosan behajtható külső tükrök.

Meglepően jól ment az 1,2-es motor ellenére, de hiányzott belőle az erő néha a kigyorsításoknál, kell bele az 1,4-es! Mindennapos autózásra teljesen elég, mind városba, mind azon kívül, de csodát nem szabad tőle várni.

Kényelmes, szép, és meglepően tágas az autó, nekem minden kézre esett.
Fogyasztása nálam pálya: ~7 liter, városi dugózás: ~8 liter, Autóúton 80-90-nél stabil 5 liter.
Parkolásnál semmi bajom nem volt vele, lehet érezni a hátulját egész jól, de kellene bele egy tolatóradar.

Ami tetszett benne az elődhöz képest:
- Minden kézre esett.
- A memória kártya olvasó, és az USB bemenet.
- Az elődhöz képest csendesebb.
- A Start-Stop rendszer intelligensen tette a dolgát (bár én két nap után kikapcsoltam).
- ez az 1,2-es ment úgy mint az Octavia II 1,4-es.

Ami viszont nem tetszett benne:
- Az előző Octaviaba volt a műszerfal tetején, középen egy rekesz amit innen kivettek.
- A középkonzolon alul volt egy rekesz, amit az elődben egy anyag darabbal béleltek ki, és könnyen ki lehetett venni onnan a telefont, de itt gumival van bevonva, és ennek megfelelően küzdeni kell ha a telefonomat ki akarom venni.
- Nem magasság állítható az anyós ülés (legalább is az enyémben nem az volt).
- Nem tudom ki találta ki, hogy a motorháztető kitámasztója az ablakmosó betöltője elé kerüljön, de így nem lehet rendesen betölteni a folyadékot.
- A gyári kihangosító nem tudta a automatikus választ (minden telefon hívás megválaszolásához le kellett venni a kezet a kormányról, és a tekintetemet az útról).
- A kipörgés gátló kikapcsoló gombja megszűnt, már csak a "menüből" lehet ki-be kapcsolni.
- A Start-Stop rendszer nem iktatható ki teljesen, minden egyes motorindításnál újra ki kell kapcsolni (ha nem akarom használni).

Mindent egybe vetve egy nagyon jó "kis autó" meg voltam az előddel is elégedve, de ezzel is nagyon elégedett voltam!

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Céges mivolta miatt nem én intéztem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző autója? 1,4 TSI Clever Következő autója? Octavia RS (benzines), vagy Superb diesel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2013 (2013)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)