A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2013)

Octavia 2,0 CR TDI DSG Combi 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Már nem a kalapos kispolgár

Szöveges ítélet

Az autó ár-értékben nagyon jó, méretei túlmutatnak a kategóriában átlagától.
Hátul a hely óriási. Kezelőszervek letisztultak, egyszerűek, nem lehet bennük elveszni.
Ez a harmadik autóm automatával, azon belül is a második VAG féle DSG-vel, előtte a 7 fokozatú verziót próbálgattam, ami ehhez képest sokkal nyersebb volt, főleg az elindulási képességei. A váltó gyorsaságáról sokat elmondtak már, de országúti előzéseknél gyakran használom a kézi üzemmódot, mivel a váltó nem tudhatja előre, hogy mit akarok. Egyébként kiválóan teszi a dolgát, szerintem a fogyasztást is kedvezően befolyásolja, mivel én a hat fokozat közt már néha elvesznék. ( a 7 fokozatúnál feladtam a kézi üzemmódot emiatt)
A motor kellemes, melegen halk, csendben teszi a dolgát ( dízelhez képest ).
Ami nem kellemes, magyarul fapad, az a futómű keménysége, szerintem a magyar utakra kellene egy magyar "Bad Road Package" válaszható opcióként, de ez a kritika inkább az utaknak szól. Sima aszfalnak örül az autó meg én is.
Számomra a vezető ülés megfelelően állítható és kemény, hosszú úton jó, de irigylem a Vw combtámaszos opcióját, a Skodánál ez még akkor nem volt rendelhető, most sem tudom, hogy van-e.
A tesztekben leírt egyfajta dübörgés, ami olyan 60-70 tempónál észrevehető, jelen van és számomra zavaró főleg, ha egymagam ülök az autóban.
A fogyasztás az jeles, eddigi átlagom télen-nyáron 5,7 L/100km. Ebben minden benne van, jellemzően autópályán és országúton használom, hosszú távokon is és nem közlekedem csigatempóban.

Amit meg kell említenem, hogy 12.000 km -nél jelzett, hogy a hűtővíz utántöltést igényel, ami engem meglepett, mivel korábbi egy 2,0 PD TDI verziónál 150.000km-nél sajnos el kezdte fogyasztani a hűtővizet, amit egy hengerfejcsere sem oldott meg és sajnos a szervíz sem jött rá, hogy mi volt az igazi oka.
Egyszeri utántöltés óta nem volt gond, semmi változás nem tapasztaltam, remélem marad is így.
A beépített navigáció lassú, a mai kor kütyüjeihez képest, nem beszél magyarul, amit nem értek, hiszen a VW-nál beszél magyarul a Navi, ha jól tudom.
Már előzőekben többen leírták az üzemanyagtank méretét és azt, hogy már 43 liter elfogyasztása után jelez a műszer, ez egy kicsit irritál, ekkora autónál lehetett volna 60 literes tankot beépíteni,de akkor hova lett volna a csomagtartó extra mérete.




Hibalista

- Hűtővízutántöltés 12.000 km-nél - - Első szerviz 30.000 km 72.000 Ft -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Octavia Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2013 (2013)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)