A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2013)

Octavia 1,6 CRD 105 LE Ambition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Korrekt munka

Szöveges ítélet

2014 decemberében kaptuk, céges autó, előtte 1.9 PDTDI Jetta volt. Papíron a két autó teljesítménye között nincs különbség, gyakorlatban a Skoda lomhább. A Jetta megindult azonnal, ez gondolkodik, lassabban mozdul. Normál közlekedésre ettől függetlenül teljesen alkalmas. Nálam napi 100 km többnyire országúton (mondjuk hegyes, kanyargós) kereken 5 liter az átlag. Szerintem el lehetne vele menni 4,5-el is, de akkor már eléggé nyuggeres a tempó. A Jettától kényelmesebb: azzal 3-400 km után már éreztem a derekamat, ebben ez nem jelentkezik, csak olyan 6-700 környékén. A kezelőszervek kézre esnek, nem kell nyújtózkodni semmiért. Az auto stop/start rendszerét utálom, akár hideg motornál is leállítja, és melegnél is (autópályán) ugyanez. A gond az, hogy minden indulásnál ki kell kapcsolni, nem lehet menüből konstans off-ra állítani. Fűtése elég jó, hamar meleget ad. Csomagtartó egy gödör, ha hátra csúszik valami, szó szerint be kell mászni érte. Jól pakolható, ebben nagy segítség az egyben nyíló hátsó ajtó. Első lámpái a gyári égőkkel elég haloványak, ezen lehet segíteni jobb izzókkal. Guminyomás szenzor jól jött már pár esetben, csak azt nem tudom, hogyan lehet váltani menüben téli és nyári abroncs között - fixen télit hoz mindig. Futóműve Jettához képest nem rosszabb (pedig ebben csak sima csatolt lengőkar van hátul), fékjei is jók, bár kicsit nyúlósabb, mint a Jettáé. Váltója korrekt, nehéz mellé váltani, elég rövid utakon is jár, pontos. Kezelőszervei is jók, csak az alacsonyabb felszereltségnél (Ambition) az egérmozi elég lehangoló. Parkradar jó lenne, ha lenne, de csak magasabb felszereltséghez jár. Ebben van bluetooth kihangosító és tempomat, autópályán utóbbi nagyon kellemes tud lenni. Összességében egy korrekt autó.

Hibalista

- Jobb hátsó lámpatest csere 50 EKm-nél - Első lengéscsillapítók és féktárcsák/betétek cseréje 60 EKm-nél - Hátsó féktárcsák/betétek cseréje 90 EKm-nél

Ide hordtam szervizbe

Miskolc Skoda

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 92000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Nem tudom.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2013 (2013)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)