A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2013)

Octavia Combi 1.6 tdi Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Autópályán 4-est rakni

Szöveges ítélet

Első céges autóm volt. A car policy gyakorlatilag csak az 1.6 tdi motort engedte. (itt még a VW diesel botránya előtt voltunk). Egy előző generációs benzines Octavia RS-ből ültem át. A sokk nem volt kicsi és hónapokig tartott. De azt, hogy autópálya emelkedőn 4-est kell szúrni a sebesség fenntartásához, még 3 év után sem bírtam megszokni.
A motor - váltó volt egyértelműen a leggyengébb pontja az autónak. A 105 lóerő elsőre nem tűnik kevésnek, de olyan döglötten adta elő és az 5 fokozatú váltó annyira rosszul illeszkedett a motor karakterisztikájához, hogy maximum talán az országúti 90-100 nem okozott fizikai fájdalmat. Városban nem volt jó fokozat (vagy sok, vagy kevés), autópályán az 5. is rövid volt, ellenben gyenge. Ettől eltekintve megbízhatóan működött, csak az motorolajat kellet 2-3 alkalommal pótolni két olajcsere között.
Minden másban jó volt, tudta azokat a dolgokat amiért a népek octaviat vesznek.
A tetőablak befért az opciós listába és örültem is neki, hogy beixeltem. Még behúzott árnyékolóval is sokat dobott a hangulaton a föntről érkező szórt fény. Mondjuk a full fekete belsőhöz kellett is (csak a teljesen világos bézs belső lett volna még opció, középút nélkül, de azt két kisgyerekkel nem mertem bevállalni). A beltér mélypontja számomra az ajtók felületének teljesen műanyag burkolata volt.
Végül a lizing lejárta előtt át kellett ülnöm pár hétre egy Peugeot 308 kombiba, mert egy elkalandozott figyelmű Jaguar telekjárós hölgy telibevert hátulról. Na a 308-asban ülve megtanultam értékelni az Octavia addig csak közepesre tartott tulajdonságait is...

Hibalista

- Az érintőképernyős fejegység hideg, párás időben különféle poltergeist jelenségeket produkált. A szerviz először tagada a jelenség létezését. Később küldtem videós bizonyítékot, akkor azt reagálták, hogy hiába cserélik ki, az új készülék is ezt fogja produkálni. - A sebességváltó gombja ledobta a műbőrözést. A szerviz szerint a termék jó volt, csak a kezem izzadt savat és/vagy gyűrűkkel, esetleg lánckesztyűben vezettem. Végül akkor voltak hajlandóak kicserélni amikor a céges flotta további 3 autója is produkálta ugyanezt a hibajenelséget. - A tetőablak egy év után kattogott, zörgött és padkán állva nem záródott. A probléma kezelésére a bőséges zsírozást gondoltak megfelelőnek, ami természetesen rövid távon sem működött.

Ide hordtam szervizbe

Csermely és Társa Alapvetően korrekt, jófej csapat, de feltételezem, hogy a garanciális problémák kezelésében kénytelenek követni a konszern policy-t

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2015
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 145000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Octavia RS Következő autója? Golf Variant
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2013 (2013)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)