A majdnem tökéletes mű pitiáner vevőszolgálattal
Szöveges ítélet
Gyári rendelés, újonnan vettem cégautóként.
Az előző VRS-el szinte nem is volt gondom. 263.000 Km-el adtam le, egy ismerősöm vette meg a lízingcégtől.
Pozitívumként szinte mindent leírtak már róla, amivel én is egyetértek.
Egyik legjobb választás annak, aki max. 4 személyes kocsit akar, üzleti megjelenés számít, sportos igényeket támaszt, nagy csomagtartó, praktikusság fontos, értékeli a letisztult, időtálló dizájnt.
A fogyasztása több közel fél literrel, mint a kifutó széria volt.
Ami FELBOSSZANTOTT:
A mellékelt képeken az előző autóm ülése a mai állapotban 285100 Km-nél
A másikon az új autó ülése 31.000 Km-nél.
Pofozhatjuk a témát jobbról balra, ugyanúgy ápolom az autó minden porcikáját (szakszerűen tisztítva-ápolva a bőr is),
Ez az üléshuzat nagyon halovány minőségről árulkodik.
Szerintem a bőr- műbőr oldalelem összevarrása sem egyenletes, pont a viszonylag védett helyen lévő varrás körül pereg a festék.
A vevőszolgálat meg sem nézte az autót, a munkafelvevő sem a Porsche Pestnél, akihez a vidéki kereskedő munkafelvevője irányított, előre tájékoztattak arról, hogy mindennemű kárpithibát a gyár élből elutasít.
Hol beszélhetünk akkor iígy garanciáról?
A Porsche Hungaria vevőszolgálata több kioktató, és általánosságokat tartalmazó választ adott többszöri megkeresésemre, és amikor a műbőr-bőr összevarrásának minőségét kifogásoltam, illetve azt, hogy szerintem ezen a "Bőr" ülésen alig van már bőr elem, elküldték mellékletben a gyári specifikációt, az ülést ábrázoló rajzzal, jelölésekkel.
Ezen is látható, hogy mindössze a fejtámla eleje, és az oldaltámlák belső íve valamilyen bőrnek definiált anyag.
Szégyenletes pitiáner hozzáállásuk miatt eltántorodtam a márkától, és elvből nem fogok többet autót rendelni tőlük.
Bízom abban, hogy a dízelbotrány is valamennyire helyreteszi a dolgokat, tudva azt, hogy nem csak a VW cégcsoport a ludas az adatok eltorzításában, hanem talán a legtöbb tömegmárka.
Sajnálom, hogy ilyen könnyen kezelhető reklamációt figyelembe sem vesznek....
Csak azért írtam, hogy megérte a vétel, mert nagy kedvezményt kaptam a listaárból...
Hibalista
- VEZETŐÜLÉS 31000 Km-nél bőrfelületről pereg a festékréteg
Ide hordtam szervizbe
Porsche PestHa a munkafelvevő meg sem nézi a garanciális hibát, az sztem értékelhetetlen...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Patócs Autóház Gödöllő
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia VRS 263.000 Km | Következő autója? | Lexus, Volvo |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
