A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2013)

Octavia 1.4 TSI Ambition 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

A felszínesség autója - Octavia a neved

Szöveges ítélet

K-Európai régiónkban két kedvenc márka található meg: a Skoda meg a BMW. Az előbbi a nem vagyok sznob, mert fizetésből élek, és ezt nem engedhetem meg, de cégpénzen szerény, magas technikai tudású autóm van, hatékony és költségérzékeny vagyok, lelkem legmélyén meg értek is az autóhoz attitude hordozója, az utóbbi meg a van pénzem, vagy legalábbis látszatni akarom eset kedvence. (újautó-tulajdonosokat jellemzek.) Na, én a szerény eset vagyok.
Átvettema az Octaviát, mit is mondhatnék róla? Szép a forma - kétségtelenül.
Hátul 60 cm átmérőjű térddel is elférni, valszeg ezen hibrid megalábú embertípusra tervezték a hátsó lábteret, a csomagtartó hatalmas, innen gratulálok az Octavias henteseknek, legalább egy féldisznó elfér benne. Tehát, ha zombi hentes vagy ez a Te autód, mindene nagy! De tovább szeretném fokozni az Octavia érzést! A swing érintőképernyős rádió jobban szól és legalább olyan szép mint a korábbi Columbus navi. A műszerfal felső része, tenyeret gyönyörködtető puha műanyag. Kell ennél több? Az 1.4-es motor 125 km/h tempónál 5.5 litert fogyaszt, minek ide diesel? A motor harapós, a váltó pontos és vajpuha. A kocsi könnyű. A standard bőrkormány jó fogású, széria a kékfog, simán párosítható a telefonnal. A VAG feltalálta a tökéletes autót a VAG zombiknak! Tehát, aki az autót a külső-kormány-rádió-motor-váltó irányból közelíti meg az eljuthat itt a nirvanába.
De. Máshogy is meg lehet közelíteni egy autó használati vagy más értékét. A VAG jól átvert téged, csak a látható, közvetlenül érzékelhető részekre öszpontosít, a lényegire nem. Az autóban nekem a legfontosabb a futómű, nos ennek nincs, a jó ülés, nos ezt hetekig állítgatva sem találtam meg, a standard lámpa gyenge. Szerintem jobb lett volna spórolni a lábteren és csomagtartó-méreten és inkább jobb párnázottságú ülést, meg futóművet tenni a kocsi alá. Miért nem tették meg? Mert az nem látszik, ez az autó a felszínességnek szól. Minek ekkora méretnövelés az elődhöz képest? Minek? Kinek van ekkora térre szüksége? Rendben, amíg babakocsit kell hordani, addig OK. De aztán? Szerintem elrontották az autót a méretnöveléssel, hogy a Rapidnak helyet szorítsanak a palettán.
Konklúzió? Ha valaki a saját pénzén vesz autót, javaslom, hogy nézzen körül a futóművel rendelkező pár éves használt autók között. De az is lehet, hogy magasabb felszereltségű Octaviak, Golfok, Leonok alá jobb technikát szereltek be, lehet, nem próbáltam. Én boldogabb lettem volna, egy 10 cm-rel rövidebb, rosszabb rádióval felszerelt, ócskább anyaggal, de jobb üléssel adott Octavianak.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 2.0 TSI Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2013 (2013)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)