szabadnapos lajhár
Szöveges ítélet
Cégautóként kaptam , ma is használom.Miután előzőleg dízel autóm volt/nem Skoda/ számomra egy rettenet lomha,erőtlen autónak hat. Korábban is hajtottam 1.6-os benzinest, az sem volt egy bajnok, de ezzel aztán nagyon meg kell gondolni minden előzést v.lendületből autózni. A csomagtere hatalmas,jól pakolható, az utastér 4embernek elegendő, 5-nek már nem igazán . A kocsi mint írtam gyenge, nyomatékszegény,pörgetni kell veszettül, hogy haladjon, így meg zabál és zabál.Eddig még sehol nem hagyott ott,de a 90 ezres szervíz elég tetemes összeget kitett, noha csak a kopó alkatrészeket cserélték, már persze ha a vez.szíjcsere annak számít.Állírólag 90 és 120 ezer közt hajlamos beadni a kulcsot, így inkább cserélték.Fékei jók, lámpák szintén , a klíma -mint minden kis motort- nagyon lefogja.Tele csom.tartóval, meg 4 személlyel már abszolút gázos , ilyenkor képtelenség vele dinamikusan haladni.A gyári rádió dobozhangon brekeg, magnót meg már ki hallgat a XXI.-ik században?
Stabilitása elfogadható, de inkább a méret miatt, nagyobb fékezésnél azért nehéz íven tartani.Az első izzók viszonylag gyakran kiégnek.A kormánya kicsit túlszervózott,de kis erővel forgatható, kuplungolás nem nehéz.
Összegezve egy igazi tucatautó, magamnak sosem vennék ilyet, annak való aki sosem siet sehová,vagy szeret nézelődni az utakon jobbra-balra./ záró gondolat: állítólag dízel motorral abszolút vállalható, azzal még tán szeretném is./
Hibalista
- a szokásos kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Maxx autó Kmét
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 66 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | dízel céges |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
