A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia vRS TDI -08 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Skoda Svarting

Szöveges ítélet

Hello,

Vad ujjonan kaptam, a saját cégautóm Lengyelországban, én rendeltem meg, full extras inkl. tetöablak, Navi nélkül a legnagyobb zenecuccal... (6CD, 12 hangfal, MP3 input)

Az autó mielött kijött volna a szalonbol át lett alakitva, a kromozott grill fekete metallicra festve (autó szine), az ablakok (összess) sötétitve. Rá két hétre H&R 50 mm rugók voltak cserélve az eredeti sportfutómü túl Scoutnak nézett ki. Most kb 1,5 centi van a kerék meg a kaszni közt.

Az auto brutálisan jól megy (2 litres dizel körökben) a fogyasztással sincs baj, az elsö 3500km-en 8,5l (3 hetes az auto). Ez (szerintem) elég jó teljesitmény mivel én csak városban és havonta kétszer a német A20-as autopájan (sebkorlátmentes +alig forgalom) megyek vele kb 500kmt 200-220-al a tempomáttal.

Nagyon tetszik a német befüggés, az ajtók hangja csukásnál jo tompitott, ez minöség...

Az ülések szuper kényelmesek (nekem = 187 cm 100kg) hosszabb ut egy élmény nem fáraszt egyáltalán...

Mivel az elsö oldalsó ablakok levannak sötétitve a cég aki csinálta rosszul rakta vissza az ajtoburkolatot ami meglazult, de garancián kicserélték... A DPF-el eddig nem volt problémám eddig, de az autoba csakis Shell V-power dieselt tankolok, ami a sebméröt 230ra is feleröszakolta...(4300 rpm) Olvastam egyébként hogy tempos vezetésnél nem dugul el a szürö....

Eltelt 4 honap.... 11000 km...

Az auto szuper, a fogyasztás is csökkent... már csak 8,2 a nagy átlagom... ez 90 % városi¨(nem sajnálom töle a gázt) a többi GYORS autopája... olajat nem eszik, meg vagyok elégedve vele..

jövö tavaszra belekerül egy BSR program, majd remélem ez segit...
sajnos hogy nem négykerékmeghajtásu.. 1, 2-esben fullgáznál az antispinn állandoan dolgozik száraz uton...
ezen nem fog a chipp segiteni :)))

A téliabroncsokat felraktam, nem volt szivem elcsúfitani a járgányt ezért 225/45/18 colos Michelin Pilot Alpin került rá...
Ez nem nagyképüség, én utálom a ronda fekete pléfelniket... A tél elég hosszu, nov 1-töl áprilisig elég sok idö van... Le kell lassulni télre...

19 000 km 6 hónap

fogyasztás csökkent már 7 literrel beéri a kicsi. Lehet hogy én lettem egy jobb soför? egy hosszab uton, a lengyel Zakopaneba (850km) az átlagom 6,8l a brodcomputer szerint ebböl 750 km autopálya 160-180-as tempó... tankolásnál láttam hogy többet mutat a computer 758 kmt mentem 48 literrel ami 6,3 as átlag.

a téli gumik beválltak, nem csusztam (még) meg, ajánlom mindenkinek a Michel Alpin 18-as gumikat.

minusz: olajat is evett a kicsi, szinte egy fél litret kellet utánnatölteni 16200 kmnél. Na de ezt már megbocsájtottam neki.

24500 km 10 hónapos

megvolt az elsö olajcsere, a téligumik is le lettek cserélve.... az autóval semmi baj a fogyasztásom megint 8 körül van, ha nem hajtom akkor hosszuban 6 allat beéri... de nekem nem azért kellet az RS TDI hogy fogyasztás rekordot döntsek... :)
az új program ("chipp") még nem került bele, amig garanciában van addig pöfögök 170 lóval...

48000km 1,5 éves frissen szervizelve

+ 205 Le, 420 Nm a V-tech cégtöl meg volt "chippelve" = beolvastak egy uj programot egy laptopon keresztül (2008-08-02)
+ azota nagy mosoly ahányszor elindulok vele föleg elsö napokban amig meg nem szoktam
+ a fogysztás nem emelkedett (volt nekem összesen 3 benzinturbo chippelt autom kb 20% al emelkedett ott a fogyasztás)
+ már rég (2008 szept) nem gyult ki a DPF lámpa
+ még mindig ugy imádom mind ujan, eddig soha cserben nem haggyott semmivel
+ a reakció a legtöbb 220-270CDI, 2,0TDI, HDI, 2,2TDCI + egyébb bunko iparostól akik nem akartak félreállni amig rájöttek hogy hiába nyomják tökig a gázat ugysem fog jobban menni a verdájuk csak füstöl és útban vannak...
+ a sok pozitiv reakció uton, parkirozokban, benzinkutaknál

- a mult nyáron a DPF lámpa négyszer kigyult, kivittem rögtön az autopályára 10 perc alatt kialszik
- ebböl háromszor a chippelés után történt meg, 2008 okt-ben uj progit kapott azotta jobban is megy baj DPF-el semmi.
- az olajat is eszi eddig 2 litert töltöttem utánna uj kora óta (+ a két szerviz) ezért most már nekem is egy extra liter LongLife olaj van a csomagtaróban.
- a chipp nem segitett a traction-ön egyes-kettes fullgáznál letilt folyton az ESP az auto pattog az utón :)

56000km...

4 hét allat ment a kicsi kb 8000km-t... eddig ez a legtöbb
megtett km ennyi idö allat nekem. Voltam egy hosszab uton, Lengyelország, Szczecin- Erdély, Csikszereda 3400km jövet menet. átlagseb 97 meg 95km/h fogyasztás 6,3-6,1 liter. Fantasztikus.... ez télen, 18-as téligummikkal. igaz 160 fölé nem toltam nagyon mert a lánynak nem teccik a száguldás... Erdélyböl - "haza" egy ültöbben veztettem 1700 kmt, HÁT, Gerincfájás nélkül!!! Volt nekem saab 9-5, Volvo C70, de ennek semmivel sem rosszabb az ülése!!!!
3-an elöztek meg... Brno-Prága közt ahol egyébként a legtöbb abnormális cseh sofört s a legnagyobb forgalmat lehet találni... (példa: én 150-en haladok a belsösávban egy sorban, majd egy iparos egy touareggel 180nal a külsöben elöz kb 10 autot.. 2-3 centis hoban, -3 fok)

na de az auto megint olajat ivott, mostmár nincs tele az egyliteres LongLife... :)

akkor térjünk a bánatomra..
2 hete Koppenhága elött gummidefekt, bejelölt a nyomást(?) érzékelö lámpa... 1.5 centis hasadás a gumin belül, oldalt, a felnit is megkapta...

és ha az nem lett volna elég 1 hete láttam (mosás után) hogy valami homo sapiens az alacsonnyabb IQ kategorábol neki ment az auto jobb elsö részének a lámpa is kimozdult a helyéröl, a karambolo meg a sárvédön hosszu karcolás.... persze semmi levél v stb...


több kép az autómról ezen az oldalon:

http://www.garaget.org/?car=57475

Hibalista

- vezetöajto belsöburkolat egy része (csere)
- középsö féklámpa (dioda) csere = garancián

Ide hordtam szervizbe

Stettin Dudojsc Skoda Serviz (lengyelország), imádják az autót (ott vettük) nagyon segitökészek ha akármiért is oda mentem. (olvasd = extra olaj, ablaktörlö, xenon beállitás, kék pozició lámpa meg kék ködlámpa csere, normál szerviz)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 120i Következő autója? Audi A4 3,0 TDI quattro
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)