Skoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI-Keszthely(NAGYON JÓ!)
Szöveges ítélet
Sziasztok. Az én autóm egy 2005-ös gyártmányú (régi kasznis) Škoda Octavia Kombi Tour 1.9 TDI(66 kW-os). 2005 Novemberében cseréltem le egy Škoda Fabia 1.2 kombit erre az álom autóra! Tényleg az!!! Kombi létére egy stabil autó, a fogyasztása KITŰNŐ!! Kényelmesnek kényelmes. Én saját magam mögé nyugodtan beülök, amit azért említek mert, 185 cm magas, és 125 kg vagyok. Szerintetek akkor mennyi hely van benne?! A kezelőszervek kézre állnak, kényelmes vezetni, bár azt bánom, hogy nem vettem hozzá könyöktámaszt. A felszereltsége: 1.9 TDI (90 LE-bőven elég egy 4 tagú családnak), ABS, metál fény, színre fújt lökhárítók és tükrök, elektromos tükrök és első ablakok, gyári CD-s rádió (sajnos csak 4 hangszóróval), manuális klíma, állítható magasságú az első két ülés, állítható gerinctámasz az első két ülésben, 4 irányban állítható a kormány, körben oldalvédő díszcsíkok, gyári levehető fejű vonóhorog. Kezdem a jó tulajdonságaival: NAGYON JÓ A FOGYASZTÁSA!! Városban, nyáron, klímával 5.2-5.5 (1 emberrel)! A kezem száradjon le, ha hazudok! Hosszú távon 4 emberrel, klímával, csomagokkal sem eszik többet 5.2-5.8-nál, de ebben volt autópálya is meg hegymenet is! A végsebességről csak annyit, hogy a rekordom az autópályán, 4 személlyel 220 km/h, és még nem szabályzott le!!! A fogyasztás ekkor azért megnő, de mutassatok nekem olyan autót aminek nem!!! Kényelem: Igaz ugyan, hogy 5 személyes, de ebben a kategóriában mutassatok egy autót is amiben szívesen leutazna 3 felnőtt egy hosszabb utat a hátsó ülésen. Szóval, hosszú útra 4 felnőttnek kitűnő, vagy 3 felnőtt és 2 gyermek. Az esetek 98%-ban én vezetem, nem hallodtam még senkitől akit vittem, hogy kényelmetlen lenne a hátsó ölés(még mögöttem sem!). A csomagtere szerintem a kategória legnagyobbja, irdatlan mennyiségű csomag fér bele, még alaphelyzetben is! A fenntartása olcsó, én legalább is csak tankolom és megyek vele olajcserétől olajcseréig! Szerintem egy dinamikus, kényelmes mindenre használható, ugyanakkor elegáns autót sikerült vennem(a színe: grafit szürke-metál), amit aránylag olcsó fenntartani(üzemanyag ártól függően). Rossz tapasztalat: Most komolyan el kellet gondolkodnom! Van egy olyan gyermekbetegsége ami még a Fabia-nak is megvolt, hogy a hátsó ablakok, ha nem elektromosak, akkor menet közben zárt állapotból kb 3-4 mm.-t magától lecsúszik. Meg talán az, hogy ennyi pénzért (2005 novemberében volt 4.760.000.-Ft)szerintem igazán járt volna az autómata klíma, a 8 hangszóró, a bicska kulcs, meg a 4 elektromos ablak is. De kárpótol az a hihetetlen elegancia, kényelem, és nem utolsó sorban a fogyasztás!!! Magyarul: egy megbízható, jó fogyasztású, kényelmes, dinamikus, mindenre használható ugyanakkor elegáns autó! És a színe: grafit szürke-metál, ami szerintem még elegánsabbá teszi. Én csak ajánlani tudom ezt a fajta autót mindenkinek! Sziasztok!
Hibalista
- A központi zár vezérlő panel, illetve csak a csatlakozó volt eloxidálódva. Valamint a füttő ventillátor kapcsoló világítása, de csak az izzót kellet cserélni. Ezek javítása nem volt 10.000 Ft. Ezen kívül is volt szervízben, de akkor az én hibámból. Fogtam vele egy vadnyulat, és a jobb hátsó lámpát meg a kapuval sikerült összetörni Ezek javítás volt: 40.000-Ft. Ezen kívül csak a kötelező szervízekre viszem be!!
Ide hordtam szervizbe
Skoda szervíz Keszthely, 8360 Keszthely Tapolcai út
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 39000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Fabia Neo Kombi 1.2HTP | Következő autója? | Csak is Skoda!!! Egy új Octavia, esetleg használt Superb |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
