Sanyi a Király!!!
Szöveges ítélet
2008.08.27.
12 000 km-nél járunk, túl vagyunk Horvátországon meg egy rémálmon. A nyaralásos kirándulásos idő alatt semmi probléma nem volt, csak benzint és ablakmosó folyadékot fogyasztott azt viszont jó sokat. Az átlag fogyi lement 7 literre persze nagyon sok autópályahasználat és a horvát benzinnnek köszönhetően. Tagadhatalanul többet (130 km) lehet menni az INA kutaknál árult benzinnel még non-stop klímahasználat mellett is.
A rémálom az egy lopási kísérletet takar amelynek során tetemes anyagi kárt csináltak benne (ajtó szétfeszegetve ,motortér szétberhelve, fedkomp és elektronika buherálva) de szerencsére nem tudták elvinni. Ezek szerint nem csak szerintünk szép....
A mobilitás szolgáltatása a Skodának nagyon korrekt, házhoz jönnek a csereautóval.Mondjuk a Sevroléaveó cserekocsit nem tartom "azonos vagy magasabb" kategóriájúnak az Octáviával.
De lelkük rajta, ingyen volt nekünk meg volt kocsi a se**ünk alatt.A végén még tetszett is.... (10,3 -at evett a dög:))
Ja és még mindig csinálja a motorleállásos dolgot autópályán,
remélem jegyzi a fed komp és ha egyszer elviszem szervízbe emiatt, akkor nem csak szájhuzogatás szemforgatás lesz a válasz meghogy biztos jól emlékszem -e..
2008.05.22
Elértük a 7000-ik kilométert. Sanyi továbbra is "király" azt hiszem teljesen összenőttünk. A fogyasztás valamelyest csökkent, lement 8.2-re. Szinte kizárólag városban használjuk napi rendszerességgel rövidtávon reggel 6-7 km és délután 6-7km
lakás-óvoda-iskola-lakás útvonalon. (napközben motorozok:))) Hungária körút és környéke (horror). Néha egyszer egyszer hosszabb út, rokonlátogatás kirándulás, stb... Szóval a fogyasztás ilyen igénybevételek mellett nagyon jónak mondható.
Hibajelenség csak autópályán fordult eddig elő kb 130-140 km/ó között egy pillanatra megakad (leáll???) a motor. Egy Bp- Nyíregyháza útvonalon legalább 2x eljátsza kb a 150-160. megtett kilométer után.Rejtély......
A többi Skoda tulajdonossal ellentétben olajfogyasztást nem tapasztaltam.
Szerencsétlenségemre a jobb tükör-index kavicsot kapott, 10.000 HUF:((( Ajánlom mindenkinek a az Egressy úton lévő Skoda szervízt nagyon rendesek. Ugyanerre a javításra az M5 Skodánál 19+Áfa + Munkadíj volt az első ajánlat.
Hát ennyi. Ja és reggelente még mindíg köszönünk Neki:)))
Szerelem volt első látásra.
A névválasztás története: ( eddig minden autónkat elneveztük) először felmerült az Octaviánusz, de az olyan snassz volt -biztos mindenki így hívja az Octaviáját,- de mivel nagy autó, csodaszép, igazí hódító, jött a Nagy Sándor, később csak egyszerűen "Sanyi". A Suzukival is nagyon meg voltunk elégedve de egyszerűen kinőttük (2 gyerek+feleség) és ha már autót vesz az ember akkor az tényleg "autó" legyen. Picit több mint 2 hónapja vettük át és még mindíg elvarázsol. Első érzésre mintha egy nagy buszban ülne az ember. A méretek magukért beszélnek, de ezt már mindenki leírta (pláne a csomagtartóé, még nem tudtuk telepakolni). Sokan "ócsárolták" az 1.4-es motort de ez szerintem a kákán csomókeresés. Kipróbáltuk autópályán is, megy mint az álom. Az M3 Gödöllöi emelkedőn 130-ról (felfelé) 160-ig úgy gyorsult, hogy a végén a fékre léptem, rendesen préselt a G erő az ülésbe.
Nagyon sokat megyünk vele városban, és ott is nagyon szépen gyorsul jól lehet mozgatni, és nagyon kis helyen fordul, ezt imádom a legjobban benne. Ilyenkor szokott 8.5 körül enni amúgy ha nem kell megállni, elindulni lemegy 6-7 közé. Budapest-Nyíregyháza autópályán 150-160-as tempóval 7.4-es átlagfogyasztás.
Az igazság az, hogy eddig nem találtam rajta hibát, egyszerűen király. A MP3 8 hangszóróval olyan, mint egy hangversenyterem. Az ülések nagyon kényelmesek, nekünk nagyon bejött a verda (a feleségem szerintem szerelmes belé).
Egy negatív azért van illetve nekem nincs, az pedig a tolató radar. A kocsi vége egyszerűen érzékelhetetlen. Olyan mint egy távolsági busz, böszme nagy jószág, de éppen ettől jó benne ülni, érzem hogy vigyáz ránk. Ja, és 4,3 milláért belefért volna hátra is az elektromos ablak.
Lényeg, a lényeg, nálunk családtaggá vált!
Hibalista
- Már az átvétel előtt nem volt teljesen kerek a történet, mert gyárihibás volt a kipufogó rendszer egyik hegesztése, és a hibás rész a katalizátorral van egybeépítve. Szóval 2,5 hét plusz várakozás az autóra (hitegetés a szalon részéről, első törlesztő már befizetve, kocsi sehol) alkatrész sehol, végül nem bírtuk és elhoztuk.
- KB. 500 km-t mentünk vele mire megjött az alkatrész, közben horror fogyasztás a hiba miatt, de végül kicserélték és azóta maga az álom.
Ide hordtam szervizbe
Dunakanyar Autócentrum Vác.
Skoda Posta autó Egressy út.
Nem átverős nagyon rendes brigád.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Szabó autójavító 16 ker.
Ők hozták helyre a lopásos rongálásos tüneteket.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Suzuki 1.3 GLX 16V | Következő autója? | Skoda Skoda Skoda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
