Sajnáltam visszaadni
Szöveges ítélet
Céges autó volt, 5 millió körüli keretből kellett saját magamnak összeállítani egy dízelt 2005 nyarán. Vigyáztam rá mint a sajátomra, de azért óvatosan nyomtam neki: napi fix 120 km (ebből 40 Budapesten) (vidéki munkautakon több) munkába járás mellett ismert utakon vígan, könnyedén vitte a legálisnál kb. 30-cal többet is. Computer szerint 5,6, tankolás alapján 6,1 volt a max. fogyasztás a rohanásban. Nyugis vidéki országutazáson 4,6-ot mutatott...
VW-sen kemény, alacsony, de hosszú ülőfelületű, oldaltámaszos ülések, normál menetben csendes.
A kartámaszban a hűthető rekesz parasztvakítás: vagy kb 6 db CD, vagy 1 db 0,33-as üdítő fér el benne. Szerencsére a navi helyén a kulcstartó rekesz és a bal térdnél a másik kis fiók (meg az anyósülés alatti) segít a strukturált pakolásban.
A 105 ló kevésnek hangzik, de a nyomaték mindenért pótol. Csak a nagy Audik, BMW-ko toltak le... beleszerettem a dízelbe. Most új autót keresek, és mindenhol a VW-s korrekt léptetős, kettős (napi automata és kézzel nullázható) computert és a méretéhez képest fordulékony autót kutatom. Ebben az árfekvésben ilyet, az Octaviához hasonlót nem találok. Kicsit bánom, hogy nem vettem meg a cégtől "leszerelésemkor".
Hibalista
- A CD-s rádió néha (talán ha nagyon megsütötte a nap) CD ERROR felirattal néma csöndben maradt indítás után. Aznap már így maradt, de másnap mintha mi se történt volna... szerelőnek nem mutattam, mert párszor fordult elő, a 60ezres szervíznél meg már nem volt nálam az autó.
-
- Ezekről meg nem a Skoda tehet: kavicsfelverődés miatt szélvédőcsere; belémtolattak egy parkolóházban, első lökhárító csere; ráeshetett valami, vagy rátolattak, ezért a motorháztető első éle behorpadt; valami vadbarom Soroksáron megpróbálta lefeszegetni elől és hátul az emblémákat, nem sikerült neki, jól összegyűrte őket, összederhálta krómot és a festéket körülötte. Szóval volt rajta egyedi jelölés minden óvásom ellenére is.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Tatabánya
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Avensis 2.0 Sol kombi | Következő autója? | Mazda 3 Sport |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
