RS Tdi
Szöveges ítélet
Amikor megvásároltam sokan ijezgettek, hogy sok probléma lesz a részecske szűrővel, de nem hittem benne, hiba volt... Az autó 40 kilométer város után közli, hogy menj autópályára, elég vicces... Azt hittem egyedi, de az összes 170 lóerős TDI motor ugyanezt produkálja, ami a nagyobb probléma, hogy nem tudják rá a megoldást, és össze vissza hitegetnek... A DPF miatt sajnos a motor tuning elmaradt. Állandó hiba az izzító elektronika (de még nem cserélték). Az, hogy mindig ki húzza a nívó pálcát, és emiatt mindig nyitogatni kell (a gázrugó nélküli) motor háztetőt, ismét olyan hiba amit ebben a kategóriában nem szabadna megengednie a Skodának, vagy a VW nek. Amúgy az autó nagyon kellemes vezetési élményt nyújt, szóval meg maradok ennél a típusnál, de sajnos ezt a dízel motort el kell felejtenem...
Hibalista
- Részecske szűrő (DPF), A motor burkolat állandóan leesik, ami ráadásul kihúzza az olaj ellenörző pálcát, és emiatt koszos a motor tér. Izzító elektronika. No meg a bal első kárpit szigetelése. Hát ez elég sok!!!
Ide hordtam szervizbe
Üröm Skoda
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | Octavia RS TFSI |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
