A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia RS 2,0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Összeszoktunk

Szöveges ítélet

Sokat kellet rá várni, de amint megjött és megláttuk a szalonban elfeledtük azt a "röpke" 3,5 hónapot.
A belső szép, igényes, sportos. Hosszabb úton a sportülések kicsit kényelmetlenek, de rövidebb távon így nem esek ki belőlük. A motor kellően erős, de a súly miatt inkább erős túraautó. A futómű viszont elég kemény, ezáltal jó a kanyarstabilitás. Az ESP miatt ráadásul bolondbiztos.
És most nézzük egy kicsit a dolgok árnyoldalát!
A problémák ugyanazok, mint a többieknél. Elsőként én is a részecskeszűrő lámpájával ismerkedtem meg. Kivittem autópályára Gödöllő oda-vissza és minden rendben. Gondoltam egyszer-kétszer egy évben belefér. De hogy hetente kétszer, az már SOK/K/. Ha a lámpa kigyulladása után tovább megyek a városban akkor letilt a motor szervíz üzemmódba. Ilyenkor marad kb. 30 LE. Szervizig elmenni finoman éppen elég. Hát persze hogy péntek este 7-kor tiltott le. Minden szervíz zárva. Újraindítani csak szervizes computerrel lehet. Szombat reggel szervíz szerelő behív, zsebpénz. Mindezt azért, hogy hétvégén autózhassak a kéthetes autómmal. Csereautó csak akkor jár az asistance szerint, ha trélerrel vitték be a kocsit. Tehát érdemes inkább szálítot hívni, nem spórolni időt, energiát és pénzt a Skodának, mert nem hálálják meg. MEGVAN A MEGOLDÁS!!!
Hosszas gondolkodás után kipróbáltam az ÖMV alpesi dízel üzemanyagot. Ezt az ÖMV Bécs melletti finomítójábol hozzák. 30 Ft-tal kerül többe, mint a többi gázolaj. Azóta nem gyulladt ki a részecskeszűrő lámpája. Tehát ezzel nincs gond már kb. két hónapja. Ha a városban járok látom mikor kezdi el a tisztítási ciklust. Az alapjárat ilyenkor felmegy 1000-re. Ilyenkor nem gyorsítok akkorákat és megpróbálok egyenletes sebességgel haladni magas fordulatszém mellett 2,3-asban. 5 perc elteltével már visszaáll az alapjárat 800-ra. Így nem kell hetente autópályára járnom.
Izzítási problémát jelzett a computer a szervizben miután kigyulladt a motorvezérlő elektronika lámpája. A második ilyen eset után megjött a szervizekbe a körlevél, hogy a gyakori problémák miatt cserélni kell a vezérlő egységét. Ez kb. 2006 dec. 20-a körül érkezett a szervizekbe. Innentől kezdve ezzel sincs hiba.
A légzsák visszajelző lámpa kigyulladása a jobb oldalon lévő oldallégzsák kontakthibáját mutatta. Szerviz, kontaktspray, 5 perc.
Talán már minden előjött aminek kellett. Szokjuk egymást...

Hibalista

- 1, Részecskeszűrő probléma
- 2, Izzítási problémák /sárga lámpa/
- 3, Légzsákvisszajelző lámpa

Ide hordtam szervizbe

Derzbach

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Kévés autó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Octavia I 1,4 Következő autója? Nem cserélek
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)